Hoppa till innehåll

Lite Hjälp Med Tjejer Plox?

Rekommendera inlägg

Gäst Mindtwistah

Tror inte han kan något om "henne", då jag från hans första post drar slutsatsen att han inte gillar en specifik tjej, utan vill bara vara ihop med någon, kanske för att få respekt eller status.

Och därmed går jag till mitt första råd: Väx up

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Skrivet (redigerat)

Ameh ja sa att ja e ju trött ju. :P + Ja kommer inte på nått sånt.

Nej. Asså jag vill bara ha lite hjälp... Är inget om nå respekt eller sånt. No way man.

då jag från hans första post drar slutsatsen att han inte gillar en specifik tjej

Jo såklart handlar det om en specifik tjej också. :P Ofc annars hade jag nog inte gjort tråden. :) Redigerat av fimpen
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Tja. Asså ja vill ha lite hjälp me tjejer. :P Asså jag försöker flörta lite men det går inte så bra. Vettefan var jag ska snacka om för o lära känna dom eller så. :P Allting bara skiter sig. Ett annat exempel är om man försöker snacka me nån på bdb eller typ playahead(Tjejer på playahead? Intressant :D) // lunar, vettefan vad ja ska säga till dom...

Nån som kan hjälpa lite? :P EDIT: Har liksom alldrig brytt mig om tjejer så mkt som nu förut så jag behöver som sagt hjälp. :)

Kanske borde fixa detta då. Förresten haru aningen för många smilisar. 5 smilisar på 4 rader text wtf?
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...