TiredRacoon Skrivet 9 April 2009 Rapport Dela Skrivet 9 April 2009 Sundsvall i Argentina lol Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mindtwistah Skrivet 9 April 2009 Rapport Dela Skrivet 9 April 2009 Tror inte han kan något om "henne", då jag från hans första post drar slutsatsen att han inte gillar en specifik tjej, utan vill bara vara ihop med någon, kanske för att få respekt eller status. Och därmed går jag till mitt första råd: Väx up Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fimpen Skrivet 9 April 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 9 April 2009 (redigerat) Ameh ja sa att ja e ju trött ju. :P + Ja kommer inte på nått sånt. Nej. Asså jag vill bara ha lite hjälp... Är inget om nå respekt eller sånt. No way man. då jag från hans första post drar slutsatsen att han inte gillar en specifik tjejJo såklart handlar det om en specifik tjej också. :P Ofc annars hade jag nog inte gjort tråden. :) Redigerat 9 April 2009 av fimpen Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MrSnow Skrivet 9 April 2009 Rapport Dela Skrivet 9 April 2009 Tja. Asså ja vill ha lite hjälp me tjejer. :P Asså jag försöker flörta lite men det går inte så bra. Vettefan var jag ska snacka om för o lära känna dom eller så. :P Allting bara skiter sig. Ett annat exempel är om man försöker snacka me nån på bdb eller typ playahead(Tjejer på playahead? Intressant :D) // lunar, vettefan vad ja ska säga till dom... Nån som kan hjälpa lite? :P EDIT: Har liksom alldrig brytt mig om tjejer så mkt som nu förut så jag behöver som sagt hjälp. :) Kanske borde fixa detta då. Förresten haru aningen för många smilisar. 5 smilisar på 4 rader text wtf? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fimpen Skrivet 9 April 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 9 April 2009 (redigerat) Aa. Jo men ja e trött o då blir det så. Sorry då. Asså jag menar ju inte som du tror. Jag är bara trött som sagt... Redigerat 9 April 2009 av fimpen Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TiredRacoon Skrivet 9 April 2009 Rapport Dela Skrivet 9 April 2009 Aa. Jo men ja e trött o då blir det så. Sorry då. Asså jag menar ju inte som du tror. Jag är bara trött som sagt...Gå och lägg dig xD Inga tjejer gillar killar med påsar under ögonen xD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fimpen Skrivet 9 April 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 9 April 2009 Hah. xD Jo jag ska. Ska endå till s-holm om några timmar så då kan man ju sova. :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Friday Skrivet 13 April 2009 Rapport Dela Skrivet 13 April 2009 Verkar som om du övertänker över vad du skall säga när du pratar med en tjej? Tänk t.ex. istället att du håller på å pratar med din polare. Vad skulle ni prata om? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MrSnow Skrivet 13 April 2009 Rapport Dela Skrivet 13 April 2009 Tjejer. xD Nej faktiskt ingen bra ide i de flesta fall.. Kanske för vissa killar det funkar men, nja.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.