ChipZ Skrivet 9 April 2009 Rapport Dela Skrivet 9 April 2009 Varför går det varken att logga in eller göra ett nytt account på EA sidan, jag vill logga in och fixa så här beta på BF Heroes men mitt account som jag vet att jag har finns inte om jag gör en ny account så händer ingenting när jag trycker på create bara uppdateras och kommer tillbaka till fyll i alla fält Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Racoon14 Skrivet 13 April 2009 Rapport Dela Skrivet 13 April 2009 jag fattar inte riktigt ditt problem men det finns typ flera olika EA accounts Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ChipZ Skrivet 15 April 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 15 April 2009 dude man gör ett account så att man ska kunna logga in på alla EA-spel som stödjer internetgrejs men accountskaparen är totalt fuckad Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 15 April 2009 Rapport Dela Skrivet 15 April 2009 Det kanske har något att göra med EAs värdelösa åldersbestämmelser om att spela online? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Denisb Skrivet 15 April 2009 Rapport Dela Skrivet 15 April 2009 Om du har fått en BFH beta key så ska du inte regga dig så ? Du ska regga dig på BFH BETA sida skit... Men annars så kan det vara ålder eller nåt ^^ Säg vad det står eller vad som händer. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ChipZ Skrivet 6 Maj 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 6 Maj 2009 det som händer är exakt samma som att man skulle trycka på F5 alltså sidan uppdateras bara Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
VAZE Skrivet 15 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 15 Juni 2009 Hade samma problem, du måste ändra din ålder du är för liten. Jag skrev att jag var 1994 och det gick inte så jag skrev 1973 och då gick det. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 15 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 15 Juni 2009 Skicka PM till mig om du vill ha en beta key, ville testa och signa up men så såg jag hur det var hos en kompis och nu har jag fått min key jag inte använt och inte tänker använda. Tog ungefär 2-3 veckor att få den har jag för mig. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ChipZ Skrivet 17 Juni 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 17 Juni 2009 Skicka PM till mig om du vill ha en beta key, ville testa och signa up men så såg jag hur det var hos en kompis och nu har jag fått min key jag inte använt och inte tänker använda. Tog ungefär 2-3 veckor att få den har jag för mig. har redan en key nu men istället så startar inte spelet när man trycker play now:/ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CookieMan Skrivet 17 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 17 Juni 2009 Skicka PM till mig om du vill ha en beta key, ville testa och signa up men så såg jag hur det var hos en kompis och nu har jag fått min key jag inte använt och inte tänker använda. Tog ungefär 2-3 veckor att få den har jag för mig. har redan en key nu men istället så startar inte spelet när man trycker play now:/ Vad händer? Kommer du till sidan där länken är: http://battlefieldheroes.com/playnow , eller är du bara kvar på: http://battlefieldheroes.com ? Om du kommer till play now, men att spelet inte startar så kan du behöva: 1. Du kan ha blockerat popups från sidan. Ta bort blockeringen! (funkade för min kompis) 2. Rensa "cookies"! (funkade för mig) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 24 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 24 Juni 2009 Eller om du har vista så startar du webbläsaren som administratör Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CookieMan Skrivet 24 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 24 Juni 2009 Eller om du har vista så startar du webbläsaren som administratörmm, har hört att det också ska funka! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg