360Xbox Skrivet 9 April 2009 Rapport Dela Skrivet 9 April 2009 Rolig parodi min brorsa visade mig på youtube. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nittionio Skrivet 9 April 2009 Rapport Dela Skrivet 9 April 2009 Njae, alltså, gubbar som sprängs hela tiden och fiser är inte mitt sinne för humor ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 9 April 2009 Rapport Dela Skrivet 9 April 2009 Inte sett nåt mer random på länge, vad tusan rökte dom som gjorde denna? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
slapparen Skrivet 11 April 2009 Rapport Dela Skrivet 11 April 2009 Inte sett nåt mer random på länge, vad tusan rökte dom som gjorde denna?Undrar jag med plus Hur sjuk humor får man ha????????!!!!!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MrSnow Skrivet 21 April 2009 Rapport Dela Skrivet 21 April 2009 Inte så dåligt om man har rätt inställning. Gillar 5:02 De konde gjort ansikts uttrycken lite mindre extrema :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 22 April 2009 Rapport Dela Skrivet 22 April 2009 (redigerat) Haha, äntligen får man se lite roligt i det förlorade humor-forumet. Älskar ansiktsuttrycken och roligast var det vid 01:28 och 4:21-5:00. :P Redigerat 22 April 2009 av Raptomex Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.