MysticGohan Skrivet 14 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 14 Juli 2009 Actionspel Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PandaN Skrivet 15 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 15 Juli 2009 Sport spel helt klart fast action är skit bra också :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Eru Skrivet 16 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 16 Juli 2009 Beror på vilket spel det är, även om man avskyr zombiespel kan ju ett spel vara kul..Men överlag gillar jag väl sportspel, actionspel, RPGspel..är väl de jag uppskattar mest. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst caru Skrivet 16 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 16 Juli 2009 Action och en del bilspel är roliga, RPG är kul också. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sound Skrivet 24 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 24 Juli 2009 Våldspel :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simple Skrivet 31 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 31 Juli 2009 Jag föredrar spel som ger lite intellektuell utmaning, så att säga. Det skadar inte om det förekommer en del stressmoment eller terror. För den som inte redan luskat ut det så är Silent Hill 2 ett praktexempel på just detta. Actionspel ligger tvåa på listan. Mercenaries ligger bra till där. Snart anländer Mercenaries 2 i min brevlåda dessutom och det ses det fram emot. Bilspel är nummer tre. Dock bara Need for Speed och liknande. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
D48 Skrivet 1 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 1 Augusti 2009 Jag föredrar spel som ger lite intellektuell utmaning, så att säga. Det skadar inte om det förekommer en del stressmoment eller terror. För den som inte redan luskat ut det så är Silent Hill 2 ett praktexempel på just detta. Actionspel ligger tvåa på listan. Mercenaries ligger bra till där. Snart anländer Mercenaries 2 i min brevlåda dessutom och det ses det fram emot. Bilspel är nummer tre. Dock bara Need for Speed och liknande. har du kört live for speed? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
iCUbe Skrivet 8 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2009 Våldspel , Sportspel och bilspel :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jolt Skrivet 14 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 14 Augusti 2009 Glömde Äventyr, kanske den bästa av dom alla. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DjLulle Skrivet 24 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 24 Augusti 2009 Action, Våld, Musikspel t.ex Guitar hero, singstar m.m :gitarr: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
limmo Skrivet 20 September 2009 Rapport Dela Skrivet 20 September 2009 våldspel och bilspel Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Easton Skrivet 23 September 2009 Rapport Dela Skrivet 23 September 2009 Krig elr bilspel. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg