Gäst Crap Skrivet 7 April 2004 Rapport Dela Skrivet 7 April 2004 Vilka är era favorit gubbar på mario kart dobel dash och vilken bil? Mina är Toad och didy kong med den blåa gokarten. :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Spaghettin Skrivet 7 April 2004 Rapport Dela Skrivet 7 April 2004 Min är favorite bil är blåa gokarten och mina favorite pers som kör är baby mario och diddy kong. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zutto Skrivet 7 April 2004 Rapport Dela Skrivet 7 April 2004 (redigerat) Mina favorit gubbar är baby luigi och king boo och favorit bil blåa babyvagnen Redigerat 7 April 2004 av sotansson Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jojjon Skrivet 7 April 2004 Rapport Dela Skrivet 7 April 2004 Har bara kört som mini och bowser i bowser bilen Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cocos Skrivet 7 April 2004 Rapport Dela Skrivet 7 April 2004 Baby Luigi och Baby Mario i den blå Babyvagnen... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 7 April 2004 Rapport Dela Skrivet 7 April 2004 Bowser Jr. och Paratroopa i Bullet bilen och jag kallar det teamet Shell bulldozer. Eller var det Shell Bullet. Aja nu heter det Shell Blaster Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 7 April 2004 Rapport Dela Skrivet 7 April 2004 King Boo och Baby Luigi i Guld-bilen.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
black_eagle Skrivet 8 April 2004 Rapport Dela Skrivet 8 April 2004 dom bästa är baby luigi och mini bowser i bullet bill blilen Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Svamp Bob Fyrkant Skrivet 8 April 2004 Rapport Dela Skrivet 8 April 2004 Mina favorit gubbar är baby luigi och king boo och favorit bil blåa babyvagnen Va?? King Boo hur får man honom?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 8 April 2004 Rapport Dela Skrivet 8 April 2004 Klara star cup på Mirror mode Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shacti Skrivet 8 April 2004 Rapport Dela Skrivet 8 April 2004 lätt toad å boo i boo-bilen Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 8 April 2004 Rapport Dela Skrivet 8 April 2004 Lista på bra teams! 1. Bowser & Baby Bowser 2. Koopa Troopa & Paratroopa 3. Yoshi & Birdo 4. King Boo & Petey Piranha 5. DK & Diddy Kong Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg