ludwigo Skrivet 11 April 2009 Rapport Dela Skrivet 11 April 2009 min super nintendo control är paj jag kan inte gå åt vänster för knapen är trög,vet någon hur jag kan fixa den? :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 11 April 2009 Rapport Dela Skrivet 11 April 2009 Flyttar till rätt forum... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vitdom Skrivet 12 April 2009 Rapport Dela Skrivet 12 April 2009 Det finns fyra vanliga små skruvar på baksidan av handkontrollen, pröva skruva upp den, rengör riktningsknapparna så borde det bli bättre. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nittionio Skrivet 12 April 2009 Rapport Dela Skrivet 12 April 2009 Vet inte vad än ligger ute för, men om dem inte är dyra, kan du lika lönt köpa en ny om den är gammal, eller fråga någon som kan om du inte kan själv. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vitdom Skrivet 12 April 2009 Rapport Dela Skrivet 12 April 2009 (redigerat) Vet inte vad än ligger ute för, men om dem inte är dyra, kan du lika lönt köpa en ny om den är gammal, eller fråga någon som kan om du inte kan själv.Nintendo stoppade produktionen av SNES år 2003, det finns inga nya idag. Om inte någon samlare sparat någon, men då är de säkert dyra. Han frågar ju andra nu... Redigerat 12 April 2009 av Vitdom Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pikaman Skrivet 12 April 2009 Rapport Dela Skrivet 12 April 2009 Köp nytt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nittionio Skrivet 16 April 2009 Rapport Dela Skrivet 16 April 2009 Vilken sorts nintendo är det han menar? Såg en Super nintendo som låg ute på tradera för 56kr bid atm. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vitdom Skrivet 20 April 2009 Rapport Dela Skrivet 20 April 2009 (redigerat) Vilken sorts nintendo är det han menar? Såg en Super nintendo som låg ute på tradera för 56kr bid atm.Då är den troligen trasig. Jag har själv ett Super Nintendo Entertainment System hemma med alla sladdar och två stycken fungerande handkontroller och om jag skulle sälja den(helt funktionell, bara lite sällan förekommande glapp) skulle jag sälja den för minst 150 kronor. Redigerat 20 April 2009 av Vitdom Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Friday Skrivet 23 April 2009 Rapport Dela Skrivet 23 April 2009 Köp nyttSmart idé! Verkligen, då inte Super Nintendo tillverkas längre. Ett förslag är ju att kolla på tradera & blocket om du behöver en begagnad. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JanazTheOne Skrivet 13 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 13 Juli 2009 (redigerat) Mint = nästan nytt jue.. sorry såg inte datum Redigerat 13 Juli 2009 av JanazTheOne Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
4dd3aCiD Skrivet 26 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 26 Januari 2010 (redigerat) Vilken sorts nintendo är det han menar? Såg en Super nintendo som låg ute på tradera för 56kr bid atm.Då är den troligen trasig. Jag har själv ett Super Nintendo Entertainment System hemma med alla sladdar och två stycken fungerande handkontroller och om jag skulle sälja den(helt funktionell, bara lite sällan förekommande glapp) skulle jag sälja den för minst 150 kronor. Fat nu var det ju bid 56 :-. Budet gick säkert upp med tiden. Kolla på den här yahoolänken. En kille hade ett liknande problem som dig så den borde väl hjälpa lite om du ska försöka på att fixa kontrollen själv. Redigerat 26 Januari 2010 av 4dd3aCiD Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lillasyst3r Skrivet 26 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 26 Januari 2010 Snes kontroller görs fortfarande, dock inte nintendo som gör dom utan andra företag Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg