Hoppa till innehåll

Min Nintendo Conrol Är Paj :(


ludwigo
 Dela

Rekommendera inlägg

Vet inte vad än ligger ute för, men om dem inte är dyra, kan du lika lönt köpa en ny om den är gammal, eller fråga någon som kan om du inte kan själv.

Nintendo stoppade produktionen av SNES år 2003, det finns inga nya idag. Om inte någon samlare sparat någon, men då är de säkert dyra.

 

Han frågar ju andra nu...

Redigerat av Vitdom
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Vilken sorts nintendo är det han menar? Såg en Super nintendo som låg ute på tradera för 56kr bid atm.

Då är den troligen trasig. Jag har själv ett Super Nintendo Entertainment System hemma med alla sladdar och två stycken fungerande handkontroller och om jag skulle sälja den(helt funktionell, bara lite sällan förekommande glapp) skulle jag sälja den för minst 150 kronor. Redigerat av Vitdom
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 2 månader senare...
  • 6 månader senare...

Vilken sorts nintendo är det han menar? Såg en Super nintendo som låg ute på tradera för 56kr bid atm.

Då är den troligen trasig. Jag har själv ett Super Nintendo Entertainment System hemma med alla sladdar och två stycken fungerande handkontroller och om jag skulle sälja den(helt funktionell, bara lite sällan förekommande glapp) skulle jag sälja den för minst 150 kronor.

 

Fat nu var det ju bid 56 :-. Budet gick säkert upp med tiden.

 

Kolla på den här yahoolänken. En kille hade ett liknande problem som dig så den borde väl hjälpa lite om du ska försöka på att fixa kontrollen själv.

Redigerat av 4dd3aCiD
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

 Dela

×
  • Skapa ny...