addeB Skrivet 19 September 2010 Rapport Dela Skrivet 19 September 2010 (redigerat) Gick just förbi min milstolpe att få över 15K guld.Vilket knep använde du :P? Du hade ju inte mycket guld innan minns jag. Själv farmar jag honor. Det var när jag hade så lite guld som jag började läsa om hur jag skulle få mer och blev intresserad. :PMan behöver bara veta hur man ska använda sina proffesions rätt så kan man dra in hur mycket som helst! Jag började med att lyssna på call to auction och började senare läsa just my two copper så det är nog bra att börja med :) Sorry för att jag inte svarat tidigare ;P Redigerat 19 September 2010 av addeB Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eeewwhh Skrivet 25 September 2010 Rapport Dela Skrivet 25 September 2010 Great, just great. >_> Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Roze Skrivet 26 September 2010 Rapport Dela Skrivet 26 September 2010 Dödade en Horde mage som hade 27k hp medans jag bara har 19k.. Jag är ju rogue :P Min taktik fungerar ganska bra faktiskt, magen tog lite hp på mig för att det var han som attackera mig :P Min taktik: 1.Vanish 2.Sap 3.Ambush 4.Kidney Shot 5.Shadow Dance 6.Ambush 3 gånger 7. Sen dog den :P Speccar- Sublety och Assassination :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hivee Skrivet 26 September 2010 Rapport Dela Skrivet 26 September 2010 Dödade en Horde mage som hade 27k hp medans jag bara har 19k.. Jag är ju rogue :P Min taktik fungerar ganska bra faktiskt, magen tog lite hp på mig för att det var han som attackera mig :P Min taktik: 1.Vanish 2.Sap 3.Ambush 4.Kidney Shot 5.Shadow Dance 6.Ambush 3 gånger 7. Sen dog den :P Speccar- Sublety och Assassination :D Måste varit en skillad mage Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zDi Skrivet 26 September 2010 Rapport Dela Skrivet 26 September 2010 Just nu så e jag ICC för första gången :) Vet inte ett piss, Alla tjatar på mig... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Svampen2 Skrivet 27 September 2010 Rapport Dela Skrivet 27 September 2010 (redigerat) Köpte scrlet boots och vann Deadman's hand! = fullt scarlet set ;D lvl 39 så awesome i pvp nu http://data.fuskbugg.se/skogsturken/-scarlet.jpg Redigerat 27 September 2010 av DAMPAINTEH Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Windnoob Skrivet 27 September 2010 Rapport Dela Skrivet 27 September 2010 DBW!!!!!!! :D Så glad jag är. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Svampen2 Skrivet 27 September 2010 Rapport Dela Skrivet 27 September 2010 (redigerat) DBW!!!!!!! :D Så glad jag är. /2 trade: windoob ninja dbw do nt go reid with him. hes ninjaa! Eller? :P Gz iaf :D Redigerat 27 September 2010 av DAMPAINTEH Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Windnoob Skrivet 29 September 2010 Rapport Dela Skrivet 29 September 2010 DBW!!!!!!! :D Så glad jag är. /2 trade: windoob ninja dbw do nt go reid with him. hes ninjaa! Eller? :P Gz iaf :D Ja... min kompis ninja till mig, nu så tog bliz bort den. Great. Ägd jag blev. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zaff Skrivet 29 September 2010 Rapport Dela Skrivet 29 September 2010 DBW!!!!!!! :D Så glad jag är. /2 trade: windoob ninja dbw do nt go reid with him. hes ninjaa! Eller? :P Gz iaf :D Ja... min kompis ninja till mig, nu så tog bliz bort den. Great. Ägd jag blev. ägd Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kevve Skrivet 29 September 2010 Rapport Dela Skrivet 29 September 2010 Fick fjärrkontrollen av Coren direbrew idag. Inget mount än. :( Just nu väntar jag på raiden, och förhoppningsvis oneshottar vi både putri och sindra hc inatt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eeewwhh Skrivet 4 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 4 Oktober 2010 Har kört ICC25 igen utan att nå leather wrist vill droppa.. :/ har aldrig sett den droppa på min rogue. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg