zDi Skrivet 30 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2010 Har gjort en rogue för ett tag sen som jag inte har berättat om men nu just dingade jag lvl 50 med den :)) Mitt mål är att komma till minst 60 nu på lovet. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Windnoob Skrivet 1 November 2010 Rapport Dela Skrivet 1 November 2010 KINGSLAYAAAAA! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zaff Skrivet 2 November 2010 Rapport Dela Skrivet 2 November 2010 Downade 6 bossar i ICC med första guild runnen, helt acceptabelt.Beroende på om det är 10 eller 25 manna. :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezen Skrivet 2 November 2010 Rapport Dela Skrivet 2 November 2010 Downade 6 bossar i ICC med första guild runnen, helt acceptabelt.Beroende på om det är 10 eller 25 manna. :) 10-manna, men det är ändå acceptabelt med tanke på att halva gruppen låg under 5k dps och inte kunde tacts :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Emomilol Skrivet 2 November 2010 Rapport Dela Skrivet 2 November 2010 Har inte gjort något vettigt inom WoW på typ 4 dagar. :< Men lyckades iaf pugga The Immortal achievementet i naxx25. ^^ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zaff Skrivet 2 November 2010 Rapport Dela Skrivet 2 November 2010 Downade 6 bossar i ICC med första guild runnen, helt acceptabelt. Beroende på om det är 10 eller 25 manna. :) 10-manna, men det är ändå acceptabelt med tanke på att halva gruppen låg under 5k dps och inte kunde tacts :) I see. :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezen Skrivet 3 November 2010 Rapport Dela Skrivet 3 November 2010 Har insett hur brutalt seg min guild är. Försökte på sindragosa i 3 timmar utan att lyckas, 2½ av dom timmarna gick åt att förklara tacts och buffa. :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kevve Skrivet 3 November 2010 Rapport Dela Skrivet 3 November 2010 Har insett hur brutalt seg min guild är. Försökte på sindragosa i 3 timmar utan att lyckas, 2½ av dom timmarna gick åt att förklara tacts och buffa. :(Normal eller heroic? När min guild dödade hc sindragosa första gången så tog det 3 veckor innan vi lyckades döda henne igen. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Emomilol Skrivet 3 November 2010 Rapport Dela Skrivet 3 November 2010 Har insett hur brutalt seg min guild är. Försökte på sindragosa i 3 timmar utan att lyckas, 2½ av dom timmarna gick åt att förklara tacts och buffa. :(Normal eller heroic? När min guild dödade hc sindragosa första gången så tog det 3 veckor innan vi lyckades döda henne igen. Den bossen är sjukt lätt. ^^ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezen Skrivet 3 November 2010 Rapport Dela Skrivet 3 November 2010 Har insett hur brutalt seg min guild är. Försökte på sindragosa i 3 timmar utan att lyckas, 2½ av dom timmarna gick åt att förklara tacts och buffa. :( Normal eller heroic? När min guild dödade hc sindragosa första gången så tog det 3 veckor innan vi lyckades döda henne igen. Den bossen är sjukt lätt. ^^ Det va normal, idag failar vi på typ alla bossar, dom tog in en tank i guilden som vill visa att han kan, grejen är bara att han inte kan. Han är galet aggrokåt och tauntar på trashmobs, tappar aggro på bossarna, kan inte kitea för fem öre. /gquit Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eeewwhh Skrivet 4 November 2010 Rapport Dela Skrivet 4 November 2010 Körde ICC10 igår på min pala alt och tog 11/12 precis när vi skulle testa LK så drog en tank och vi bestämde att vi skulle ta han idag istället, bara för det så är jag inte hemma idag och kan inte spela :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Svampen2 Skrivet 4 November 2010 Rapport Dela Skrivet 4 November 2010 (redigerat) Tänk er en lvl 70 warr med fullt merciless + nå coolt vapen med biken i en bg? :) (är förövrigt fattig nu lol) Redigerat 4 November 2010 av DAMPAINTEH Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg