Xade Skrivet 29 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 29 Augusti 2009 Bytte Faction i Scholazar Basin, ska fixa Frenzyheart Exalted härnäst. Vill ha den på nån till, satsar på 46 (av 51 möjliga, finns 57 totalt men går bara att få 51 samtidigt) Exalted Factions inom någon månad ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sportlov Skrivet 30 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 30 Augusti 2009 Vann 3/4 Eots, efter loggade ut man ut. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Blitzcat Skrivet 31 Augusti 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 31 Augusti 2009 Skillat upp tailoring/enchanting till 100 på priesten. Levlat 15-17. Casual lir är sköööönt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 31 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 31 Augusti 2009 Gjort en Horde DK på min realm, bra att man kan ha Allies och Hordes på samma nu, levlade den till 58 och ska grinda Black Tabby katten, den kan bara hordes få tag i, ska sedan fixa över den till min ally main via neutral AH ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zitroz Skrivet 31 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 31 Augusti 2009 Funderar på att göra samma sak som Xade, dock lär det inte bli en dk : P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
prophet Skrivet 1 September 2009 Rapport Dela Skrivet 1 September 2009 Skillat upp tailoring/enchanting till 100 på priesten. Levlat 15-17. Casual lir är sköööönt. Najs kommer online senare idag, farsan får antagligen fast tjänst idag på sitt nya jobb och då skall vi skaffa vårt internet. blir väl att levla paladinen ett par levlar, ganska sugen. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 2 September 2009 Rapport Dela Skrivet 2 September 2009 Spelat båda versionerna av Koralon, misslyckats åter igen på Less Rabi achivementet och grindat skinning ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eeewwhh Skrivet 3 September 2009 Rapport Dela Skrivet 3 September 2009 Fick Bloodfang hood för nån dag sen (: http://eu.wowarmory.com/item-info.xml?i=16908 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Blitzcat Skrivet 3 September 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 3 September 2009 Tar en paus från WoW ett tag nu, skolan dödar mig. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
prophet Skrivet 4 September 2009 Rapport Dela Skrivet 4 September 2009 Hann aldrig skriva igår, men dingade till 34... eller 35... har glömt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
prophet Skrivet 4 September 2009 Rapport Dela Skrivet 4 September 2009 Dingade 34 förövrigt, nu är jag 38. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
prophet Skrivet 4 September 2009 Rapport Dela Skrivet 4 September 2009 Halva till 40 nue. 40 ;) - 40 to go... =( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg