Gäst 40200 Skrivet 11 April 2009 Rapport Dela Skrivet 11 April 2009 (redigerat) Hej! är jag ensam här på fuska om att gilla BMTH? om inte skriv här! För er som undrar är BMTH en förkortning av Bring me the horizon som är ett deathcore band från U.S.A. EDIT: såg att det var i fel forum kan nån mod flytta til rätt forum Redigerat 11 April 2009 av 40200 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 11 April 2009 Rapport Dela Skrivet 11 April 2009 Du kanske skulle kunna skriva lite information om... Bmth? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 40200 Skrivet 11 April 2009 Rapport Dela Skrivet 11 April 2009 Du kanske skulle kunna skriva lite information om... Bmth?ok ska göra det:D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Darkshiver Skrivet 11 April 2009 Rapport Dela Skrivet 11 April 2009 Sångaren är Oli Sykes. Ser ut som en P15 emo och låter som en riktig growlare. Bandet är sämst. För er som vill ha info! :'D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheGreatest Skrivet 11 April 2009 Rapport Dela Skrivet 11 April 2009 Sångaren är Oli Sykes. Ser ut som en P15 emo och låter som en riktig growlare. Bandet är sämst. För er som vill ha info! :'D damn..jag trodde inte dig och ville kolla själv...skulle inte ha gjort det :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DonaldDuck Skrivet 11 April 2009 Rapport Dela Skrivet 11 April 2009 Sångaren är Oli Sykes. Ser ut som en P15 emo och låter som en riktig growlare. Bandet är sämst. För er som vill ha info! :'D damn..jag trodde inte dig och ville kolla själv...skulle inte ha gjort det :P Min ända reaktion blev..WTF? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nittionio Skrivet 12 April 2009 Rapport Dela Skrivet 12 April 2009 Sångaren är Oli Sykes. Ser ut som en P15 emo och låter som en riktig growlare. Bandet är sämst. För er som vill ha info! :'D damn..jag trodde inte dig och ville kolla själv...skulle inte ha gjort det :P Min ända reaktion blev..WTF? Agree, hör knappt vad dem säger, skriker ju bara.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 16 April 2009 Rapport Dela Skrivet 16 April 2009 Sämsta skiten någonsin, och vad gör det här i humor forumet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 16 April 2009 Rapport Dela Skrivet 16 April 2009 WROOAAAAAAAAAH WROAAAAAAAAAAAH WRAAAAHAA SHITAUJ UADYGHIA BD . En bra sammafattning av vad ni kommer få höra i videon. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mintplanta Skrivet 16 April 2009 Rapport Dela Skrivet 16 April 2009 Är mer Death Metal-f*n, men det här går väl också an. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
slapparen Skrivet 17 April 2009 Rapport Dela Skrivet 17 April 2009 WROOAAAAAAAAAH WROAAAAAAAAAAAH WRAAAAHAA SHITAUJ UADYGHIA BD . En bra sammafattning av vad ni kommer få höra i videon. Nähe!Menarru de? :blink: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 40200 Skrivet 18 April 2009 Rapport Dela Skrivet 18 April 2009 Sämsta skiten någonsin, och vad gör det här i humor forumet?Råka lägga in det i fel forum Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.