Gäst RySs3N Skrivet 18 April 2009 Rapport Skrivet 18 April 2009 Dom skriker typ som om dom skulle ha klämt penisen i dörren eller något sånt. Citera
zkAro Skrivet 12 Juni 2009 Rapport Skrivet 12 Juni 2009 Är mer Death Metal-f*n, men det här går väl också an.Samma här. Citera
Zaff Skrivet 12 Juni 2009 Rapport Skrivet 12 Juni 2009 h*lvete.. Skit dåligt. Nästan lika dåligt som Citera
slapparen Skrivet 13 Juni 2009 Rapport Skrivet 13 Juni 2009 h*lvete.. Skit dåligt. Nästan lika dåligt som VAD FAAN VA DET DÄR?!!! Citera
Zaff Skrivet 16 Juni 2009 Rapport Skrivet 16 Juni 2009 (redigerat) h*lvete.. Skit dåligt. Nästan lika dåligt som VAD FAAN VA DET DÄR?!!! sjukt och hemskt.. pröva lyssna på det mitt på natten när det är mörkt med hög volym... I DARE U Redigerat 16 Juni 2009 av Zaff Citera
bmth Skrivet 17 Juni 2009 Rapport Skrivet 17 Juni 2009 ooh! bmth, mega bra ju<3 ska se dem på peace and love om en vecka, crap. kommer bli döv. men tveksam på om det är av oliver sykes eller av fansen ;) plus att killen är ju ursnygg, kolla bara avataren. fast ne juste, typ dem flesta här killar :lol: Citera
Gäst 40200 Skrivet 17 Juni 2009 Rapport Skrivet 17 Juni 2009 ooh! bmth, mega bra ju<3 ska se dem på peace and love om en vecka, crap. kommer bli döv. men tveksam på om det är av oliver sykes eller av fansen ;) plus att killen är ju ursnygg, kolla bara avataren. fast ne juste, typ dem flesta här killar :lol: Lyckost jag vill också se dom ju:D får nöja mig med att lyssna igenom Count your blessings skivan Citera
bmth Skrivet 17 Juni 2009 Rapport Skrivet 17 Juni 2009 ooh! bmth, mega bra ju<3 ska se dem på peace and love om en vecka, crap. kommer bli döv. men tveksam på om det är av oliver sykes eller av fansen ;) plus att killen är ju ursnygg, kolla bara avataren. fast ne juste, typ dem flesta här killar :lol: Lyckost jag vill också se dom ju:D får nöja mig med att lyssna igenom Count your blessings skivan haha, jo. känner mej ganska lycko faktist ;) kommer bli superkul hela festivalen, och shit vad härligt det kommer bli! kan ju kanske lyssna och dunka lite åt dej där, haha. :lol: Citera
Gäst 40200 Skrivet 17 Juni 2009 Rapport Skrivet 17 Juni 2009 ooh! bmth, mega bra ju<3 ska se dem på peace and love om en vecka, crap. kommer bli döv. men tveksam på om det är av oliver sykes eller av fansen ;) plus att killen är ju ursnygg, kolla bara avataren. fast ne juste, typ dem flesta här killar :lol: Lyckost jag vill också se dom ju:D får nöja mig med att lyssna igenom Count your blessings skivan haha, jo. känner mej ganska lycko faktist ;) kommer bli superkul hela festivalen, och shit vad härligt det kommer bli! kan ju kanske lyssna och dunka lite åt dej där, haha. :lol: hah, men det kommer väl bli kul för dig, min brorsa ska dit och se dom Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.