bmth Skrivet 17 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 17 Juni 2009 (redigerat) haaha, jo det kommer bli underbart kul! sweet, festival fer sure liksom :lol: Redigerat 17 Juni 2009 av mansithe Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 17 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 17 Juni 2009 Förstår att denna ligger i humor xD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 40200 Skrivet 17 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 17 Juni 2009 (redigerat) Förstår att denna ligger i humor xDlol xD la den i fel forum Redigerat 17 Juni 2009 av 40200 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bmth Skrivet 17 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 17 Juni 2009 Förstår att denna ligger i humor xDlol xD la den i fel forum haha elakt, det är väl f*n ingen humor med dem ;) aja, vi verkar iallfall vara två stycken på fuska som gillar bmth :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 40200 Skrivet 17 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 17 Juni 2009 Förstår att denna ligger i humor xD lol xD la den i fel forum haha elakt, det är väl f*n ingen humor med dem ;) aja, vi verkar iallfall vara två stycken på fuska som gillar bmth :lol: :lol: BMTH FTW:D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
knark Skrivet 17 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 17 Juni 2009 Och folk tycker att Slipknot skriker.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bmth Skrivet 17 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 17 Juni 2009 (redigerat) Och folk tycker att Slipknot skriker.. haha, jo så tänkte jag med till en början :lol: men gud vad bra dem är, ;) hah, lol. ofta jag blev mini fuskare. chill ^_^ Redigerat 17 Juni 2009 av mansithe Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
knipan64 Skrivet 17 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 17 Juni 2009 (redigerat) Det där påminner om mina drömmar >_>' Btw, grattis mansithe Redigerat 17 Juni 2009 av knipan64 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 17 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 17 Juni 2009 (redigerat) Lite fin trance/dance skulle sätta er på plats era hårdrockare ;) Redigerat 17 Juni 2009 av Raeven Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bmth Skrivet 17 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 17 Juni 2009 Lite fin trance/dance skulle sätta er på plats era hårdrockare ;) haha, ärligt talat så tycker jag att jag har en fränt bred musiksmak :lol: lyssnar i princip på allt, bmth är bara ännu ett band som gör blandingen ännu mer sjuk ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 40200 Skrivet 18 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 18 Juni 2009 Lite fin trance/dance skulle sätta er på plats era hårdrockare ;) haha, ärligt talat så tycker jag att jag har en fränt bred musiksmak :lol: lyssnar i princip på allt, bmth är bara ännu ett band som gör blandingen ännu mer sjuk ;) Du är som jag;D ibland lyssnar på Bmth ibland på nåt helt annat som man hör vad dom sjunger:I Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kontroll Skrivet 18 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 18 Juni 2009 Sångaren är Oli Sykes. Ser ut som en P15 emo och låter som en riktig growlare. Bandet är sämst. För er som vill ha info! :'D Haha! Och folk tycker att Slipknot skriker.. I agree with you. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.