Gäst RySs3N Skrivet 18 April 2009 Rapport Dela Skrivet 18 April 2009 Dom skriker typ som om dom skulle ha klämt penisen i dörren eller något sånt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 20040 Skrivet 11 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 11 Juni 2009 Dom äger :* Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 11 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 11 Juni 2009 Usch och fy, nej tack. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zkAro Skrivet 12 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 12 Juni 2009 Är mer Death Metal-f*n, men det här går väl också an.Samma här. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zaff Skrivet 12 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 12 Juni 2009 h*lvete.. Skit dåligt. Nästan lika dåligt som Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 40200 Skrivet 13 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 13 Juni 2009 40200 is back. dom är bra Imo Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
slapparen Skrivet 13 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 13 Juni 2009 h*lvete.. Skit dåligt. Nästan lika dåligt som VAD FAAN VA DET DÄR?!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zaff Skrivet 16 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 16 Juni 2009 (redigerat) h*lvete.. Skit dåligt. Nästan lika dåligt som VAD FAAN VA DET DÄR?!!! sjukt och hemskt.. pröva lyssna på det mitt på natten när det är mörkt med hög volym... I DARE U Redigerat 16 Juni 2009 av Zaff Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bmth Skrivet 17 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 17 Juni 2009 ooh! bmth, mega bra ju<3 ska se dem på peace and love om en vecka, crap. kommer bli döv. men tveksam på om det är av oliver sykes eller av fansen ;) plus att killen är ju ursnygg, kolla bara avataren. fast ne juste, typ dem flesta här killar :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 40200 Skrivet 17 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 17 Juni 2009 ooh! bmth, mega bra ju<3 ska se dem på peace and love om en vecka, crap. kommer bli döv. men tveksam på om det är av oliver sykes eller av fansen ;) plus att killen är ju ursnygg, kolla bara avataren. fast ne juste, typ dem flesta här killar :lol: Lyckost jag vill också se dom ju:D får nöja mig med att lyssna igenom Count your blessings skivan Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bmth Skrivet 17 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 17 Juni 2009 ooh! bmth, mega bra ju<3 ska se dem på peace and love om en vecka, crap. kommer bli döv. men tveksam på om det är av oliver sykes eller av fansen ;) plus att killen är ju ursnygg, kolla bara avataren. fast ne juste, typ dem flesta här killar :lol: Lyckost jag vill också se dom ju:D får nöja mig med att lyssna igenom Count your blessings skivan haha, jo. känner mej ganska lycko faktist ;) kommer bli superkul hela festivalen, och shit vad härligt det kommer bli! kan ju kanske lyssna och dunka lite åt dej där, haha. :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 40200 Skrivet 17 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 17 Juni 2009 ooh! bmth, mega bra ju<3 ska se dem på peace and love om en vecka, crap. kommer bli döv. men tveksam på om det är av oliver sykes eller av fansen ;) plus att killen är ju ursnygg, kolla bara avataren. fast ne juste, typ dem flesta här killar :lol: Lyckost jag vill också se dom ju:D får nöja mig med att lyssna igenom Count your blessings skivan haha, jo. känner mej ganska lycko faktist ;) kommer bli superkul hela festivalen, och shit vad härligt det kommer bli! kan ju kanske lyssna och dunka lite åt dej där, haha. :lol: hah, men det kommer väl bli kul för dig, min brorsa ska dit och se dom Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.