TheUnnamed Skrivet 18 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 18 Juni 2009 Lite fin trance/dance skulle sätta er på plats era hårdrockare ;) Kalla inte de som lyssnar på sån här musik för hårdrockare :( Snälla. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Trendywinds Skrivet 19 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 19 Juni 2009 Förstår att denna ligger i humor xD lol xD la den i fel forum haha elakt, det är väl f*n ingen humor med dem ;) aja, vi verkar iallfall vara två stycken på fuska som gillar bmth :lol: Vi är tre faktiskt B) Ska också se dom på P&l :rolleyes: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DonaldDuck Skrivet 19 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 19 Juni 2009 (redigerat) På grund av min musikmak som gör att jag älskar vilket band som helst efter att ha hört en låt 3 gånger, så är BMTH nu ganska bra :) Redigerat 19 Juni 2009 av DonaldDuck Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mugaga Skrivet 19 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 19 Juni 2009 bmth e sköna B) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bmth Skrivet 19 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 19 Juni 2009 Förstår att denna ligger i humor xD lol xD la den i fel forum haha elakt, det är väl f*n ingen humor med dem ;) aja, vi verkar iallfall vara två stycken på fuska som gillar bmth :lol: Vi är tre faktiskt B) Ska också se dom på P&l :rolleyes: yäy! äntligen en som ska till p&l, häärligt! och ah, en tredje i gänget. fast sen verkade det som om det blev mer än tre som gillar dem ändå :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kontroll Skrivet 19 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 19 Juni 2009 På grund av min musikmak som gör att jag älskar vilket band som helst efter att ha hört en låt 3 gånger, så är BMTH nu ganska bra :) Då ska jag se till att du får bra musiksmak: Gå in här Här Och här :D Hej! är jag ensam här på fuska om att gilla BMTH? om inte skriv här!För er som undrar är BMTH en förkortning av Bring me the horizon som är ett deathcore band från U.S.A. EDIT: såg att det var i fel forum kan nån mod flytta til rätt forum BTW: anmälde till Mod så dem vet att den här tråden är i fel forum Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bmth Skrivet 19 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 19 Juni 2009 haha, kontroll: låten va bannemej bra ju :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kontroll Skrivet 19 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 19 Juni 2009 haha, kontroll: låten va bannemej bra ju :lol: Hehe :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.