VAZE Skrivet 11 April 2009 Rapport Dela Skrivet 11 April 2009 (redigerat) Jag hade tänkt köpa far cry 2, men tror inte min dator är bra nog så jag undrar funkar far cry 2 på min dator? Min dator: Processor: Genuine Intel® CPU 1.60GHz Minne (RAM): 1,00 GB Systemtyp: 32-bitars operativsystem Grafikkort: ATI Radeon xpress 1100 windows vista home premium Redigerat 11 April 2009 av sfsfs Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gimcor Skrivet 11 April 2009 Rapport Dela Skrivet 11 April 2009 Nej, din dator lär nog inte klara det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
VAZE Skrivet 11 April 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 11 April 2009 Nej, din dator lär nog inte klara det. ok, tack Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 12 April 2009 Rapport Dela Skrivet 12 April 2009 Jag hade tänkt köpa far cry 2, men tror inte min dator är bra nog så jag undrar funkar far cry 2 på min dator? Min dator: Processor: Genuine Intel® CPU 1.60GHz Minne (RAM): 1,00 GB Systemtyp: 32-bitars operativsystem Grafikkort: ATI Radeon xpress 1100 windows vista home premium Ett under om du ens får det att starta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
VAZE Skrivet 12 April 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 12 April 2009 Jag hade tänkt köpa far cry 2, men tror inte min dator är bra nog så jag undrar funkar far cry 2 på min dator? Min dator: Processor: Genuine Intel® CPU 1.60GHz Minne (RAM): 1,00 GB Systemtyp: 32-bitars operativsystem Grafikkort: ATI Radeon xpress 1100 windows vista home premium Ett under om du ens får det att starta. ok, som sakt jag hade inte trott att det skulle fungera efterom de nyaste spelen fungerar inte på min dator. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MrSnow Skrivet 12 April 2009 Rapport Dela Skrivet 12 April 2009 (redigerat) Nästa gång du undrar ifall ett spel funkar på din dator eller ej. Kolla här:http://www.yougamers.com/ Du kan gå in här för Far cry tex:http://www.yougamers.com/gameometer/10277/ sen klickar du "Can you play it?" Kanppen. Du behöver installera en liten active-x grej sen vänta ett tag (max 30-45sec) sen så visar den dig på en skala hur bra du klarar spelet. Också ger den dig uppgraderings tips. Rättså najs. Redigerat 12 April 2009 av MrSnow Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.