Hoppa till innehåll

Skolans Datorer!?


CrazyBarrie
 Dela

Rekommendera inlägg

Ja, jag sitter här och lanar med några kompisar på skolans nätverk. Vi har snackat med IT och dom har sagt att dom skulle ta bort allting som blockar spel osv. Dessvärre verkar dom inte ha gjort det! Så jag undrar om det finns något sett som man skulle kunna gå förbi skolans blockningar! Dom kanske försvinner när vi slutar skolan? 14.20

Så tacksam för snabbt svar eftersom vi vill spela så fort som möjligt :P

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Altså allting vi kan föreslå är ju olagligt så du kan nog inte få svar här. Att greja med skol-datorer räknas ju som skadegörelse.

 

Edit: Läste fel. Trodde skolan hade blockat Spel med vilje. Det är fortfarande skadogörelse ifall du ändrar något, även ifall du gör det med tanken att göra saker bättre. Försökte fixa Firefox på skolans datorer en gång (det är mycket bättre än IE6) och de upptäckte mig (visste inte att jag inte fick) de skällde ut mig och förstog att jag inte ville göra någon skada, och de höll med om att FF är bättre men de ville hålla sig till IE.

Redigerat av MrSnow
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...