Inte för att vara negativ, men det skulle vara en Fuska Lan träff typ, och att vi sitter och snackar på skajp någon dag?
Om någon undrar iaf så heter jag Markus.Ingvarsson1 :o
Inte för att vara negativ, men det skulle vara en Fuska Lan träff typ, och att vi sitter och snackar på skajp någon dag?
Om någon undrar iaf så heter jag Markus.Ingvarsson1 :o
f*n va tröga somliga är. om ni inte har skype så skaffar ni bara skype...
Vi kör på Ventrilo isåfall, fattar inte Skype
skypenamn: certhion
vi kan alla ladda hem ts2 som går att installera på 2 sekunder och det är bara att gå in på ett IP så är det klart. behöver inte ha ngt konto eller så.
inte en chans att jag skulle komma
Ja men ni fattar ju inte.. Detta var en fuska träff, inte sitta och snacka i skype, Ts2 eller vent..
Jag har alla tre, så för mig är det ju inget problem, men hela poängen var nog en fuska lan, eller Taeckie?
Ja men kolla här, det skulle vara väldigt svårt att ha en fuska träff eftersom alla bor så utspritt i Sverige. Så därför föreslog vi att vi skulle prata på Skype eller ventrilo istället. Förstår du?
Ja lol, men det är inte alls samma sak, men visst okej.
↗ till inläggetjag har inte skype :(Ja lol, men det är inte alls samma sak, men visst okej.
Bara DL det på www.skype.se... Tar en sekund ;>
Vad heter dudå nittionio
↗ till inläggetOm någon undrar iaf så heter jag Markus.Ingvarsson1 :o
Skrev det. Markus.Ingvarsson1 :o
Har inte skype kör med ventrilo :D
Äh, Skype är f*n bra, trodde jag inte först förrän jag DL det själv. Tar någon minut och ingen plats på datorn alls.
Skype har bra kavlité, inge brus i bakgrunden om man har en värsting fläkt.
Det dåliga med Ventrilo är att man måste ha en server för att prata med varandra.
Precis Himler, och som Raeven sa, så är det helt clean bakrund! ;>
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in