↗ till inläggetHilmer* :angry:Precis Himler, och som Raeven sa, så är det helt clean bakrund! ;>
Min skype e iaf: gabriel.storck
↗ till inläggetHilmer* :angry:Precis Himler, och som Raeven sa, så är det helt clean bakrund! ;>
Min skype e iaf: gabriel.storck
Hahahaha, åka till örebro och vara med ett gäng tolvåringar, nej tack. :)
lol, Örebro? Faen heller. Drar bara om det e Göteborg.
Tror förslaget är nedlagt.. Inget mer verkade hända än att adda varandra på skype. Och Taeckie verkar ha gett upp tråden lite ^^ Men jag kan ha fel. Men inte så många verkar vara sugna på det.
Även om det hade varit en träff skulle jag inte trott att någon skulle ha kommit då det inte var några roliga medlemmar som var intresserade.
Mhm, blir nog ganska svårt att fixa allt, och som jag sa.. Tråden är ganska död. Tror inte att Taeckie har tänkt att fullända det.
Kan säga att just nu har Taeckie inte nåt internet så hon kan inte vara aktiv här på fuska.se hon har bara sin mobil!
Aha okej, förklarar ju endel.. Hon borde få tillbaks snart annars lär tråden bli inaktiv tror jag ^^
Jag ringer upp när jag kan, jag ska göra det nu.
Jepp, hör dig klart och tydligt! :>
Men det jag menade var den här fuska träffen.. Tror inte det blir mkt mera än såhär.
Taeckies internet funkar ju inte heller så och hon "led" denna tråden.
Verkar vara ganska lite om "fuska träffen" och mera om skype ^^
En fuska-träff skulle gå åt h*lvete av ett flertal anledningar:
1. Ingen som verkar vilja hålla i det.
2. Ingen som verkar vilja komma.
3. Ekonomin kommer in här. En hög 13-åringar har inte råd med att hyra en lokal. Kanske något internetcafé dock, men det är inte så värt att åka i flera timmar för.
4. Medlemmarna på detta forum är för utspridda.
5. Om det nu ska vara ett LAN, så måste ni ha ett väldigt bra internet, såvida ni inte ska sitta och surfa på fuska.se. Sånt internet kan oftast inte en 13-15-åring få tag på.
varför ska man ha internet när det är lan?
på lan ska man spela spel med varandra, inte sitta och surfa.
Det är inte heller som man tror, tänk er att ni börjar i en ny klass där ingen känner varandra och ni sitter nästan helt tysta på rasterna, så kommer det bli plus att alla är olika åldrar.
Jepp WASD.. Förstår exakt vad du menar ^^
Och som du sa Mindtwistah, så har jag sagt det nårra sidor innan.. Tror inte det kmr funka, vore svårt, och Taeckie har inget internet och det var hon som startade det hela, så tror det inte blir mkt mera än såhär.
↗ till inläggetVi går inte i 1:an längre.Det är inte heller som man tror, tänk er att ni börjar i en ny klass där ingen känner varandra och ni sitter nästan helt tysta på rasterna, så kommer det bli plus att alla är olika åldrar.
↗ till inläggetnej, men dem flesta på det här forumet värkar göra de...↗ till inläggetVi går inte i 1:an längre.Det är inte heller som man tror, tänk er att ni börjar i en ny klass där ingen känner varandra och ni sitter nästan helt tysta på rasterna, så kommer det bli plus att alla är olika åldrar.
Håller med WASD, det funkar inte. Det är mer eller mindre omöjligt att anordna nått för "hela" Fuska. Det som skulle kunna vara möjligt är om man delar upp sig, så att man träffas i mindre grupper på kanske 10 pers från samma område. t.ex. alla från gbg och gbg-trakten träffas, alla från malmö/skåne träffas alla från.. .kalmar eller nått, alla från stockholm, alla från sundsvall... ja ni fattar. Men det blir inte som man tror. även om man tycker att man känner varnadra bra och har snackat mycket på t.ex. Msn så blir det stelt och lite nervöst IRL.
↗ till inläggetJag börjar gymnasiet i år och är rätt säker på att alla kommer vara rätt så tysta de första rasterna.↗ till inläggetVi går inte i 1:an längre.Det är inte heller som man tror, tänk er att ni börjar i en ny klass där ingen känner varandra och ni sitter nästan helt tysta på rasterna, så kommer det bli plus att alla är olika åldrar.
↗ till inläggetJag börjar gymnasiet i år och är rätt säker på att alla kommer vara rätt så tysta de första rasterna.↗ till inläggetDet är inte heller som man tror, tänk er att ni börjar i en ny klass där ingen känner varandra och ni sitter nästan helt tysta på rasterna, så kommer det bli plus att alla är olika åldrar.
Vi går inte i 1:an längre.
Wow, alla här verkar ju jätte sociala. Alla är också olika, tänk på det.
jo men det är som att börja i en ny klass, tyst blir det.
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in