DiRtY Skrivet 14 April 2009 Rapport Dela Skrivet 14 April 2009 Tja, hade tänkt att sälja mitt rs acc och undrar om ni tror man kan lita på dema: http://www.fyndtorget.se/annons.php?id=45784 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
RazerInc Skrivet 14 April 2009 Rapport Dela Skrivet 14 April 2009 (redigerat) Ganska bra skrivet ,men skulle inte skicka bank id och såna saker till dem. Imo är det en bra scam (allså att dem kan lura någon) Detta är bara min åsikt!!!!!! Har inte fakta på att dem är scammare eller liknande!! Gör det på egen risk!!!! Redigerat 14 April 2009 av RazerInc Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 14 April 2009 Rapport Dela Skrivet 14 April 2009 Vet inte riktigt om det är scam men jag skulle inte gjort det, du vill hellre hoppa över det och att det inte är scam än att du går på det och det är scam. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PunkArne Skrivet 16 April 2009 Rapport Dela Skrivet 16 April 2009 (redigerat) Det finns inget som säger vem killen/tjejen som står för annonsen är. Du blir alltså bedragen. PS. "dem" är objektsform av "de". Ni bör skriva "dom" istället, så blir det enklare att förstå er text. DS. Redigerat 16 April 2009 av PunkArne Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
RazerInc Skrivet 16 April 2009 Rapport Dela Skrivet 16 April 2009 inte mitt fel att våran lärare inte har lärt oss det. Ska sluta 8:an snart och vi har inte lärt oss verb-lära än :/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Justfiwi Skrivet 16 April 2009 Rapport Dela Skrivet 16 April 2009 Nej de känns inte så seriösa. Man skickar ju inte direkt in sin bankkods-pin, eller hur? Det borde räcka med bara banknummret, det gör det iaf. Det är ungefär som att säga: "Jag ska skicka en sak till din mail, skicka emailadressen och lösenordet" Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.