Distinction Skrivet 14 April 2009 Rapport Dela Skrivet 14 April 2009 Hej här är minna stats atm: Jo jag undrar vad ni tycker jag ska skaffa 99 i. om vad som är lätt. och om vad som är svårast Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 14 April 2009 Rapport Dela Skrivet 14 April 2009 Jag ser ingen bild. Men dem 3 snabbaste skillen att nå 99 i är: 1- Fletch, min kompis fixade 1-99 på 3 veckor. 2- Firemaking. 3- cooking. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Viruz256 Skrivet 14 April 2009 Rapport Dela Skrivet 14 April 2009 Hunting är oxå en av de snabbaste. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vendetta Skrivet 14 April 2009 Rapport Dela Skrivet 14 April 2009 Firemaking är ganska billig, kostar ca 3-4mil om du bara använder maple. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Viruz256 Skrivet 15 April 2009 Rapport Dela Skrivet 15 April 2009 Fm kostar 2-3 med willow logs Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezen Skrivet 15 April 2009 Rapport Dela Skrivet 15 April 2009 man kanske skulle satsa =) trodde faktiskt det var dyrare ^^ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 15 April 2009 Rapport Dela Skrivet 15 April 2009 man kanske skulle satsa =) trodde faktiskt det var dyrare ^^Ja, du kan ju försöka, men oftast så tröttnar man och ger upp.. Fråga viruz, :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Viruz256 Skrivet 15 April 2009 Rapport Dela Skrivet 15 April 2009 man kanske skulle satsa =) trodde faktiskt det var dyrare ^^Ja, du kan ju försöka, men oftast så tröttnar man och ger upp.. Fråga viruz, :P Måste du ta upp det var gång jag eller någon annan ska göra något??? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 15 April 2009 Rapport Dela Skrivet 15 April 2009 man kanske skulle satsa =) trodde faktiskt det var dyrare ^^ Ja, du kan ju försöka, men oftast så tröttnar man och ger upp.. Fråga viruz, :P Måste du ta upp det var gång jag eller någon annan ska göra något??? Vadå? Sa ju bara att dem flesta ger upp innan dem når 99. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Viruz256 Skrivet 15 April 2009 Rapport Dela Skrivet 15 April 2009 man kanske skulle satsa =) trodde faktiskt det var dyrare ^^ Ja, du kan ju försöka, men oftast så tröttnar man och ger upp.. Fråga viruz, :P Måste du ta upp det var gång jag eller någon annan ska göra något??? Vadå? Sa ju bara att dem flesta ger upp innan dem når 99. Ja osså mig som exempel... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezen Skrivet 15 April 2009 Rapport Dela Skrivet 15 April 2009 Men du ger ju upp. Det visste jag sedan tidigare =) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Viruz256 Skrivet 16 April 2009 Rapport Dela Skrivet 16 April 2009 Där är en till som tycker om att säga det.... Men nu ger jag inte upp, för nu skaffar jag 65 slayer... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg