Hoppa till innehåll

Fråga Om 99 Skill


Rekommendera inlägg

srry här är bilden,,, och hunter tjänar man väll mest pengar på ???

Det är inte mycket man tjänar på hunter.

Ska ge dig en topp 3.

 

§1 -Woodcutting.

När du är lvl 75 Woodcutting så kan du börja hugga magic trees.

Om du hugger magic trees från lvl 75-99 och säljer alla logs, så får du upp till 60m coins..

 

 

§2 - Runecrafting.

När du är på lvl 44 runecrafting så kan du börja göra nature runes.

Om du hackar pure ess och gör nature runes från lvl 44-99, så får du 318m coins.

 

§3 - Fishing.

När du är på lvl 76 fishing så kan du börja fiska sharks.

Om du fiskar sharks från lvl 76-99 och säljer dem råa, så får du 97m

 

 

Gör dessa 3 i rad och köp inget, så har du totalt 475m.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

§2 - Runecrafting.

När du är på lvl 44 runecrafting så kan du börja göra nature runes.

Om du hackar pure ess och gör nature runes från lvl 44-99, så får du 318m coins.

All in all RC äger, men RC är inte produktivt föränns du har 91 RC du får X double med nat's, om du väljer o köra detta rekommenderar jag och fixa upp din hunter/Summoning också för snabbare access till det bästa craft stället.

(Notera: att 91 RC tar en väldigt lång tid om du har ett liv! om du dock råkar redan var rik så kan du hitta "ess-runners" åt dig)

 

§3 - Fishing.

När du är på lvl 76 fishing så kan du börja fiska sharks.

Om du fiskar sharks från lvl 76-99 och säljer dem råa, så får du 97m

 

Fishing är inget jag skulle rekommendera någon för det är såpass monotomt och långtråkigt och det går väldas mkt slöare än andra Gather skills, men om du gör andra saker och inte bryr dig ett skit om att egentligen spela spelet då kan du köra detta, men det är ett slött alternativ.

Redigerat av show2time
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Tror du att pengar kommer flytande utan arbete?

Hårt arbete lönar sig och ska man fixa 99 i en utav dessa skills så kan man likaväl köra en slöare väg och få en större belöning.

 

Kan även lägga till ännu en skill som man kan dra in oerhört mycket pengar, nämligen mining.

Om du hackar runiteore från lvl 85 till 99 och säljer alla dem, så har du vid lvl 99 dragit in en summa över 1000m.

Men mining är en skill som tar på ens ork att nå 99, när du nått 99 mining så kunde du ha fixat 2 combat relaterade skills.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Nej jag tror inte pengar växer på träd lol. jag sa bara det som jag personlig tyckte om diverse alternativ. jag kanske lät aningen negativ :) men det är bara för att jag ser inte runescape som ett spel, utan mer som ett chat / afk program det är allt.

 

 

Iaf angående Runite mining så kan jag tippa dig att då vill du helst levla på "iron" ända tills du har 85 mining, när du kan mina runite så får du vara bered på att server jumpa mkt och akta dig för rune pkare ;)

Redigerat av show2time
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

×
  • Skapa ny...