Hoppa till innehåll

Söka Sommarjobb

Gäst Justfiwi

Rekommendera inlägg

Gäst Justfiwi

Mhm, precis. Och som jag föredrar; skriv tydligt om dina possitiva sidor :D och lite mindre om dina negativa xD

Men hur går det? Vi har inte hört något nu på någon dag :> Börjat ansöka än?

Ska skriva färdigt det imorgon och typ gå och prata med dem på lördag eller söndag. Måste typ ta kopior av mina betyg och bifoga dom ^^

Jo men precis, jag ska skriva att jag är "överdrivet social" osv osv ^^ Det finns inget jag inte kan prata med någon om.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• Svar 31
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Precis! Säg att du gärna hjälper till med saker, inte behöver bli tillsägen hela tiden om vad jag ska göra. (Men då får det ju vara sant också, att du gärna hjälper till och att du jobbar självständigt hela tiden^^).

Men som att du är alltid glad och positiv och sånt är ju en extra stjärna i kanten, kan du ju alltid skriva ^^

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Justfiwi

Precis! Säg att du gärna hjälper till med saker, inte behöver bli tillsägen hela tiden om vad jag ska göra. (Men då får det ju vara sant också, att du gärna hjälper till och att du jobbar självständigt hela tiden^^).

Men som att du är alltid glad och positiv och sånt är ju en extra stjärna i kanten, kan du ju alltid skriva ^^

Jag kör på det. Jag är väldigt målmedveten och självdriven, går i en sådan skola där sådant krävs ^^
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Som han sa, bättre sent än aldrig.. Det kan fortfarande funka, och han kan ju alltid kolla, han förlorar ju inget?

Precis, FridayPanda med din inställning kommer man ingen vart i livet...

Dessutom så söker de flesta till typ Ica Maxi, donken å Burger King. Det finns nog ett par lediga platser

1. Jag är inte ens intresserad av att skaffa sommarjobb då jag ej är i behov av pengar.

2. Det ÄR för sent att söka nu, jag vet det. Det kanske finns platser kvar är du bor men här i Göteborg tror jag knappast att det finns det då alla började söka för mer än 2 månader sedan.

3. Om du lyckas skaffa ett sommarjobb PM:a mig.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Justfiwi

Som han sa, bättre sent än aldrig.. Det kan fortfarande funka, och han kan ju alltid kolla, han förlorar ju inget?

Precis, FridayPanda med din inställning kommer man ingen vart i livet...

Dessutom så söker de flesta till typ Ica Maxi, donken å Burger King. Det finns nog ett par lediga platser

1. Jag är inte ens intresserad av att skaffa sommarjobb då jag ej är i behov av pengar.

2. Det ÄR för sent att söka nu, jag vet det. Det kanske finns platser kvar är du bor men här i Göteborg tror jag knappast att det finns det då alla började söka för mer än 2 månader sedan.

3. Om du lyckas skaffa ett sommarjobb PM:a mig.

Du, jag har nog pengar men som den kapitalistiska uppväxt man har haft så kan man inte få nog av pengar. Mercedes S-klass nästa, i say.

2. Min kompis fick sommarjobb på Burger King förra veckan ^^

3. Visst

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...