Gäst Justfiwi Skrivet 16 April 2009 Rapport Dela Skrivet 16 April 2009 Mhm, precis. Och som jag föredrar; skriv tydligt om dina possitiva sidor :D och lite mindre om dina negativa xD Men hur går det? Vi har inte hört något nu på någon dag :> Börjat ansöka än? Ska skriva färdigt det imorgon och typ gå och prata med dem på lördag eller söndag. Måste typ ta kopior av mina betyg och bifoga dom ^^Jo men precis, jag ska skriva att jag är "överdrivet social" osv osv ^^ Det finns inget jag inte kan prata med någon om. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nittionio Skrivet 16 April 2009 Rapport Dela Skrivet 16 April 2009 Precis! Säg att du gärna hjälper till med saker, inte behöver bli tillsägen hela tiden om vad jag ska göra. (Men då får det ju vara sant också, att du gärna hjälper till och att du jobbar självständigt hela tiden^^). Men som att du är alltid glad och positiv och sånt är ju en extra stjärna i kanten, kan du ju alltid skriva ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Justfiwi Skrivet 16 April 2009 Rapport Dela Skrivet 16 April 2009 Precis! Säg att du gärna hjälper till med saker, inte behöver bli tillsägen hela tiden om vad jag ska göra. (Men då får det ju vara sant också, att du gärna hjälper till och att du jobbar självständigt hela tiden^^). Men som att du är alltid glad och positiv och sånt är ju en extra stjärna i kanten, kan du ju alltid skriva ^^ Jag kör på det. Jag är väldigt målmedveten och självdriven, går i en sådan skola där sådant krävs ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nittionio Skrivet 16 April 2009 Rapport Dela Skrivet 16 April 2009 Härligt! Då är det bara att sätta igång! Eller om du skulle göra det imorn så är det bara att göra dig beredd :> Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TechnoLover Skrivet 17 April 2009 Rapport Dela Skrivet 17 April 2009 Att skriva CV och sånt kommer nog inte gå bra för mig. Jag är överdrivet asocial. :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Justfiwi Skrivet 17 April 2009 Rapport Dela Skrivet 17 April 2009 Att skriva CV och sånt kommer nog inte gå bra för mig. Jag är överdrivet asocial. :DDå blir det svårt att prata med dem på jobbet ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Friday Skrivet 17 April 2009 Rapport Dela Skrivet 17 April 2009 Som han sa, bättre sent än aldrig.. Det kan fortfarande funka, och han kan ju alltid kolla, han förlorar ju inget?Precis, FridayPanda med din inställning kommer man ingen vart i livet...Dessutom så söker de flesta till typ Ica Maxi, donken å Burger King. Det finns nog ett par lediga platser 1. Jag är inte ens intresserad av att skaffa sommarjobb då jag ej är i behov av pengar.2. Det ÄR för sent att söka nu, jag vet det. Det kanske finns platser kvar är du bor men här i Göteborg tror jag knappast att det finns det då alla började söka för mer än 2 månader sedan. 3. Om du lyckas skaffa ett sommarjobb PM:a mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Justfiwi Skrivet 17 April 2009 Rapport Dela Skrivet 17 April 2009 Som han sa, bättre sent än aldrig.. Det kan fortfarande funka, och han kan ju alltid kolla, han förlorar ju inget? Precis, FridayPanda med din inställning kommer man ingen vart i livet... Dessutom så söker de flesta till typ Ica Maxi, donken å Burger King. Det finns nog ett par lediga platser 1. Jag är inte ens intresserad av att skaffa sommarjobb då jag ej är i behov av pengar.2. Det ÄR för sent att söka nu, jag vet det. Det kanske finns platser kvar är du bor men här i Göteborg tror jag knappast att det finns det då alla började söka för mer än 2 månader sedan. 3. Om du lyckas skaffa ett sommarjobb PM:a mig. Du, jag har nog pengar men som den kapitalistiska uppväxt man har haft så kan man inte få nog av pengar. Mercedes S-klass nästa, i say.2. Min kompis fick sommarjobb på Burger King förra veckan ^^ 3. Visst Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.