Kallekalas Skrivet 15 April 2009 Rapport Dela Skrivet 15 April 2009 Hej! Jag är ingen baddare på datorer, fast jag vill ändå att min brännare ska funka :) De kanske inte är brännaren de är fel på, men ialla fall. Jag använder programet Nero SmartStart. De ser ut att funka och allt, fast när jag väl ska bränna, ex en Film , då väljer jag " Bränn till DvD " Och lägger in filmen. Sen så bränns det och de står; Bränning lyckades helt felfritt. fast sen så när jag testar så funkar de inte, skivan är tom det är likadant med MP3 musik, bilder etc nån som vet vad det kan vara för fel? :D jag kanske inte ha gett er tillräckligt med informatoin heller, så säg om det är mer ni behöver veta, TACK i förväg! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
typpe Skrivet 15 April 2009 Rapport Dela Skrivet 15 April 2009 tycker det låter som att antingen så bränner du en img fil på datorn eller så har du markerat att det ska köras en test bränning bara Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kallekalas Skrivet 14 Maj 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 14 Maj 2009 tycker det låter som att antingen så bränner du en img fil på datorn eller så har du markerat att det ska köras en test bränning baraJa, när de är klart så måste jag spara Image fil ståre, sen så händer inget mer : ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zkAro Skrivet 14 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 14 Maj 2009 Enligt mig är Nero knepigt och funkar inte ibland. Hmm... "Bränning lyckas helt felfritt", då kan det inte vara att filmen du försöker lägga över till din CD är för stor. Men som sagt kanske det var en testbränning bara som typpe också påpekade. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.