Zhug Skrivet 15 April 2009 Rapport Dela Skrivet 15 April 2009 Hallå , Idag så startade jag upp WoW och patchen laddade på jätte bra tills den kom till ungefär 41 %. Och nu laddar den i snigel fart.. Finns det något att göra så den går fortare? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Satisfaction Skrivet 15 April 2009 Rapport Dela Skrivet 15 April 2009 ifall du blockerar downloadern kan det kanske hjälpa att häva den. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nittionio Skrivet 15 April 2009 Rapport Dela Skrivet 15 April 2009 Händer så ibland, dock inte för mig. Står det att det uppstått något fel? Kan vara det. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zkAro Skrivet 15 April 2009 Rapport Dela Skrivet 15 April 2009 Du kanske har haft igång den tills den blivit 41% innan, då när du startar den igen kommer den att gå snabbt gå upp till 41% och sedan gå i normal takt igen, vilket är väldigt sakta (men gick ganska snabbt för mig). Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
addeB Skrivet 16 April 2009 Rapport Dela Skrivet 16 April 2009 man stängde av wow innan patchen så ladda man ju ner "data för patchen" automatiskt så det kanske var det som gick fort men jag vet inte riktigt om det påverkar patchen... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg