MrJesper Skrivet 15 April 2009 Rapport Dela Skrivet 15 April 2009 (redigerat) Hej, Pappa har tvättat min mobil i tvättmaskinen så nu ska jag få en ny! Vilken? Har funderat på dessa 3 Nokia 5800 ExpressMusic Iphone 3g/2g Sony Ericsson Experia X1 Ps Jag laddar upp en PP (powerpoint) fil för att visa er hur dem ser ut! (Iaf den inte funkar högerklicka på filen klicka sedan på spara mål som) HELP___.ppt Redigerat 15 April 2009 av Thunderboy Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Razec Skrivet 15 April 2009 Rapport Dela Skrivet 15 April 2009 Av dom 3 så skulle jag ha valt 1.Iphone 2.Xperia X1 3.5800 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SoulOfDeath Skrivet 15 April 2009 Rapport Dela Skrivet 15 April 2009 Jag tycker du borde välja Xperia X1, för Iphone är inte så bra som den verkar och 5800 är bara skryt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Justfiwi Skrivet 15 April 2009 Rapport Dela Skrivet 15 April 2009 1. iPhone 3g 2. Sony Experia 3. Nokia 5 bla bla Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 15 April 2009 Rapport Dela Skrivet 15 April 2009 Min lista går följande: 1. iPhone 2. Xperia X1 3. 5800 Ps Jag laddar upp en PP (powerpoint) fil för att visa er hur dem ser ut! (Iaf den inte funkar högerklicka på filen klicka sedan på spara mål som)Bra, att länka ett par bilder är ju helt otänkbart. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
knark Skrivet 16 April 2009 Rapport Dela Skrivet 16 April 2009 iPhone Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nittionio Skrivet 16 April 2009 Rapport Dela Skrivet 16 April 2009 iPhone ofc! ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Fender Skrivet 16 April 2009 Rapport Dela Skrivet 16 April 2009 Tycker du ska ta Xperia X1. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 16 April 2009 Rapport Dela Skrivet 16 April 2009 För i hela friden köp INTE Nokia, det är det sämsta du kan ha >.<, min kompis har en sådan och den totalcrashade efter 2 månaders smsande .. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MrJesper Skrivet 16 April 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 16 April 2009 För i hela friden köp INTE Nokia, det är det sämsta du kan ha >.<, min kompis har en sådan och den totalcrashade efter 2 månaders smsande ..Smsar 2 gånger i månaden, är mest ute efter funktioner. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nittionio Skrivet 16 April 2009 Rapport Dela Skrivet 16 April 2009 Mhm, men om den dör efter 2 månaders smsande, så kan jag säga till dig att kvaliten suger hårt :> Den ska klara MYCKET mer än så, och även om du inte smsar, så kmr den gå sönder. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Windnoob Skrivet 16 April 2009 Rapport Dela Skrivet 16 April 2009 X1 tycker jag, den e fet! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.