Evolution Skrivet 7 April 2004 Rapport Dela Skrivet 7 April 2004 Jag gillar eld PKMN. :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 0012 Skrivet 7 April 2004 Rapport Dela Skrivet 7 April 2004 Thunder Physcic vatten om man får välja en så gillar jag Thunder därför pikachu är det o pikachu är roligaste pokemon :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 7 April 2004 Rapport Dela Skrivet 7 April 2004 Eld.. Grymmast, lr blandnigar mellan psychic och någon annan typ.. som celebi/Jirachi Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Evolution Skrivet 7 April 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 7 April 2004 Ett par av mina favo Pkmn´s: Houndoom, Typhlotion, Lugia, Raichu + alla nivåer, Dragonite, Kyogre, Flygon, Latias, Latios, Celebi, Blaziken, Quilava osv.... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Heaz Skrivet 7 April 2004 Rapport Dela Skrivet 7 April 2004 Jag gillar Ghost typer och Dark. Hmm....Gastly och Gengar. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 0012 Skrivet 7 April 2004 Rapport Dela Skrivet 7 April 2004 el är grymast dem är snabbast smidigast som pikachu o dem har super tunga attacker jag önskar att det fanns pokemon hehe :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JGamer Skrivet 7 April 2004 Rapport Dela Skrivet 7 April 2004 Eld,Grund och Ispokemon lungt! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Evolution Skrivet 7 April 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 7 April 2004 Ingentin slår Houndooms & Lugias smidighet och Typhlotions eldighet. Vad tycker ni andra. Mina kompisar gillar bara Charizard osv. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 0012 Skrivet 7 April 2004 Rapport Dela Skrivet 7 April 2004 jag har en leksaks pokedex det står all informasion det kommer röst också jag läste det stog pikachu är en av dem smidigaste pokemon när den gör snabb attack Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pokecard Skrivet 7 April 2004 Rapport Dela Skrivet 7 April 2004 min favorit är sharpedo för jag gilar hajar ^_^ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Spaghettin Skrivet 7 April 2004 Rapport Dela Skrivet 7 April 2004 jag gillar eld pokemon Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nafrali Skrivet 7 April 2004 Rapport Dela Skrivet 7 April 2004 Jag gillar eld, el, is Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg