DiRtY Skrivet 17 April 2009 Rapport Dela Skrivet 17 April 2009 (redigerat) undrar om ni ser klippet? Redigerat 17 April 2009 av underwar Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 17 April 2009 Rapport Dela Skrivet 17 April 2009 Nej, den är privat. Privata filmer visas bara för friends på youtube och till 25 (eller 15, kommer inte ihåg) andra personer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DiRtY Skrivet 17 April 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 17 April 2009 Nej, den är privat. Privata filmer visas bara för friends på youtube och till 25 (eller 15, kommer inte ihåg) andra personer.varför kan då jag se den när den ligger här på fuska.se??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 17 April 2009 Rapport Dela Skrivet 17 April 2009 Därför att det är ditt klipp? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 17 April 2009 Rapport Dela Skrivet 17 April 2009 Jag kan se det nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 17 April 2009 Rapport Dela Skrivet 17 April 2009 Samma här, antar han gjort den publik? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DiRtY Skrivet 17 April 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 17 April 2009 mmm, men finns det inget sät att göra så att man kan se klippet här fast inte på tuben när det ligger på tuben?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 17 April 2009 Rapport Dela Skrivet 17 April 2009 Jo jag kan se den på om det är det du menar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Justfiwi Skrivet 17 April 2009 Rapport Dela Skrivet 17 April 2009 Jag kan också se klippet Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TechnoLover Skrivet 17 April 2009 Rapport Dela Skrivet 17 April 2009 Ja med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nittionio Skrivet 17 April 2009 Rapport Dela Skrivet 17 April 2009 Det är nog fixat, för varenda kotte kan se den nu :> Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 17 April 2009 Rapport Dela Skrivet 17 April 2009 @TotalDisgrace & Justwifi: Han har gjort den publik som han skrev innan. mmm, men finns det inget sät att göra så att man kan se klippet här fast inte på tuben när det ligger på tuben??Tror inte det går, men du kan ju kolla i embed settings. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.