TheKing Skrivet 7 April 2004 Rapport Dela Skrivet 7 April 2004 Vet någon vart mirage island är så berätta gärna för mig! :wacko: :rolleyes: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pokecard Skrivet 7 April 2004 Rapport Dela Skrivet 7 April 2004 i pakifidol town eller vad det nu heter längst ner i högra hörnet fins ett hus där en gubbe tittar utt genom sit fönster om man pratar med honom så kan han säga jag ser mirage island då kan du koma dit. men annars så säger han att han inte kan se det då kan man försöka lite senare :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xiaoxiang Skrivet 8 April 2004 Rapport Dela Skrivet 8 April 2004 va jag vet har alla pokemon ett slags ID nummer och när två av ens pokemon har samma sejer gubben att han ser mirage island Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 8 April 2004 Rapport Dela Skrivet 8 April 2004 Man måste vä Ha wobbufett först? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xiaoxiang Skrivet 8 April 2004 Rapport Dela Skrivet 8 April 2004 nej Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pokecard Skrivet 8 April 2004 Rapport Dela Skrivet 8 April 2004 alla mina pokemon har samma id numer :blink: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Evolution Skrivet 8 April 2004 Rapport Dela Skrivet 8 April 2004 samma här Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Knuckles^ Skrivet 8 April 2004 Rapport Dela Skrivet 8 April 2004 Vad ska man göra på mirage island? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
X_mister_X Skrivet 9 April 2004 Rapport Dela Skrivet 9 April 2004 alla mina pokemon har samma id numer :blink: för mej också! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Knuckles^ Skrivet 9 April 2004 Rapport Dela Skrivet 9 April 2004 Var ser man ID nummer? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arako Skrivet 9 April 2004 Rapport Dela Skrivet 9 April 2004 om man trycker på start och väljer pokemon så ska det stå ID där nånstans. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
X_mister_X Skrivet 9 April 2004 Rapport Dela Skrivet 9 April 2004 vad görs man egentligen på mirage island? :blink: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg