Noxxarn Skrivet 3 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 3 Juni 2010 LOL! Värt att köpa bot för 60 kr & sen bli bannad efter ett tag ? det är ca 30% att du blir bannad så om du bottar typ 20 ggr så äru bannad (: Kör rent istället ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nissebils Skrivet 7 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 7 Juni 2010 LOL! Värt att köpa bot för 60 kr & sen bli bannad efter ett tag ? det är ca 30% att du blir bannad så om du bottar typ 20 ggr så äru bannad (: Kör rent istället ;) bara göra ny gubbe... -.- ere så svårt? det gäller också att botta smart! OnTopic: jag testade trailen på elfbot och jag visste inte ens hur man använde den. :huh: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zaff Skrivet 18 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 18 Juli 2010 LOL! Värt att köpa bot för 60 kr & sen bli bannad efter ett tag ? det är ca 30% att du blir bannad så om du bottar typ 20 ggr så äru bannad (: Kör rent istället ;) bara göra ny gubbe... -.- ere så svårt? det gäller också att botta smart! OnTopic: jag testade trailen på elfbot och jag visste inte ens hur man använde den. :huh: bara att göra ny gubbe? lol så man ska botta lite på en gubbe, göra en ny, botta lite, göra en ny? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tonfisksallad Skrivet 10 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 10 Augusti 2010 Kör manuellt. Det är roligast och bäst. Det har jag alltid gjort och kommer alltid att göra. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Distinction Skrivet 17 Augusti 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2010 2 Stora Bumpar? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PANIk Skrivet 4 September 2010 Rapport Dela Skrivet 4 September 2010 Tibia är sämst Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nissebils Skrivet 4 September 2010 Rapport Dela Skrivet 4 September 2010 Tibia är sämst Det är inte sämst, du bara inte tycker om det. Jag spelar inte Tibia heller men jag far inte runt och postar "Tibia suger" i nån random tibia tråd Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Distinction Skrivet 1 November 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 1 November 2010 MEN SNÄLLA NÅGON LÅS MIN TRÅD! JAG HAR KONTAKTA MOD/ADMIN MEN INGEN LÅSER DEN! BARA DUMPAR! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg