lockash Skrivet 18 April 2009 Rapport Dela Skrivet 18 April 2009 Gillar ni Nutella igentiligen? Jag älskar det! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 18 April 2009 Rapport Dela Skrivet 18 April 2009 Jag får skitont i halsen av nötter och tungar svullnar och jag måste vara hemma dagen efter från skolan och jag äter nått med nötter... Så nej, jag gillar det inte. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Banish Skrivet 18 April 2009 Rapport Dela Skrivet 18 April 2009 (redigerat) Jag får skitont i halsen av nötter och tungar svullnar och jag måste vara hemma dagen efter från skolan och jag äter nått med nötter... Så nej, jag gillar det inte. det är ju bra om det är en tråkig dag i skolan dan efter ;| Redigerat 18 April 2009 av Planin Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TechnoLover Skrivet 18 April 2009 Rapport Dela Skrivet 18 April 2009 Jag gillar Nutella. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nafrali Skrivet 18 April 2009 Rapport Dela Skrivet 18 April 2009 Onödig tråd - låser. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg