prophet Skrivet 8 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 8 Maj 2009 jo men i nåt taleworlds forum kommer jag ihåg att man kunde kryssa i en liten knapp när man skrev ett inlägg så man fick ett mail när nån skrev i det inlägget och det är en ganska bra funktion tycker jag Den här, kanske? använder du snabbsvar? Vad spelar det för roll? :blink: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 40200 Skrivet 13 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 13 Maj 2009 (redigerat) jo men i nåt taleworlds forum kommer jag ihåg att man kunde kryssa i en liten knapp när man skrev ett inlägg så man fick ett mail när nån skrev i det inlägget och det är en ganska bra funktion tycker jag Den här, kanske? använder du snabbsvar? Lite mycket OfT?("använder du snabbsvar" det är det jag menar med OfT) OnT:skulle vara bra med en Quote funkition(stavning) Redigerat 13 Maj 2009 av 40200 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 14 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 14 Maj 2009 va? det finns en quote-funktion, det finns t.o.m. två st. det ända som hade varit skönt e om den bara hade quot:at senaste inlägget så man slapp stock:ade quotes. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eeewwhh Skrivet 14 Maj 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 14 Maj 2009 va? det finns en quote-funktion, det finns t.o.m. två st. det ända som hade varit skönt e om den bara hade quot:at senaste inlägget så man slapp stock:ade quotes. Läste du första inlägget? Jag menade att man skulle få ett medelande eller nåt som på youtube. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.