prophet Skrivet 8 Maj 2009 Rapport Skrivet 8 Maj 2009 jo men i nåt taleworlds forum kommer jag ihåg att man kunde kryssa i en liten knapp när man skrev ett inlägg så man fick ett mail när nån skrev i det inlägget och det är en ganska bra funktion tycker jag Den här, kanske? använder du snabbsvar? Vad spelar det för roll? :blink: Citera
Gäst 40200 Skrivet 13 Maj 2009 Rapport Skrivet 13 Maj 2009 (redigerat) jo men i nåt taleworlds forum kommer jag ihåg att man kunde kryssa i en liten knapp när man skrev ett inlägg så man fick ett mail när nån skrev i det inlägget och det är en ganska bra funktion tycker jag Den här, kanske? använder du snabbsvar? Lite mycket OfT?("använder du snabbsvar" det är det jag menar med OfT) OnT:skulle vara bra med en Quote funkition(stavning) Redigerat 13 Maj 2009 av 40200 Citera
Dave37 Skrivet 14 Maj 2009 Rapport Skrivet 14 Maj 2009 va? det finns en quote-funktion, det finns t.o.m. två st. det ända som hade varit skönt e om den bara hade quot:at senaste inlägget så man slapp stock:ade quotes. Citera
eeewwhh Skrivet 14 Maj 2009 Författare Rapport Skrivet 14 Maj 2009 va? det finns en quote-funktion, det finns t.o.m. två st. det ända som hade varit skönt e om den bara hade quot:at senaste inlägget så man slapp stock:ade quotes. Läste du första inlägget? Jag menade att man skulle få ett medelande eller nåt som på youtube. Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.