Kanji Skrivet 9 April 2004 Rapport Dela Skrivet 9 April 2004 NJa det värsta jag köpte var nog Max Payne! Det är nog kul i början men tyckte det blev mycket långtråkigt! Ja, det blir för svårt till slut Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 9 April 2004 Rapport Dela Skrivet 9 April 2004 (Kanji-Thoridahs @ 09/04-2004 09:47:49) NJa det värsta jag köpte var nog Max Payne! Det är nog kul i början men tyckte det blev mycket långtråkigt! Ja, det blir för svårt till slut Jag har klarat själva spelet. Men när dom sa att man kunde springa i Slowmotion som i matrix. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kanji Skrivet 9 April 2004 Rapport Dela Skrivet 9 April 2004 Det är ju grymmt!!! B[ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hitman-Kodnamn47 Skrivet 9 April 2004 Rapport Dela Skrivet 9 April 2004 Man kan göra coola saker i Slowmotion i Max Payne! Som att slänga sig och sånt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
unreal Skrivet 9 April 2004 Rapport Dela Skrivet 9 April 2004 jag har aldrig köpt nåt skit spel men jag vet ett och det är medal off honor rising sun en av mina kompisar hyrde det och vi hade varvat det på sådär 3 timmar Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Affe Skrivet 9 April 2004 Rapport Dela Skrivet 9 April 2004 Det skitigaste och dyraste spelet är nog HULK, dålig grafik, dåliga vinklar,inte roligt alls... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hitman-Kodnamn47 Skrivet 9 April 2004 Rapport Dela Skrivet 9 April 2004 Håller med Affe! Liksom HULK är ett spel som ni INTE ska köpa! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.