Hoppa till innehåll

Wow, Buff Addons


Rekommendera inlägg

Jag spelar warrior. Det är skit kul. Problemet är ju att i både min primary spec och secondary spec har jag abilities som är väldigt svåra att hålla reda på.

 

Sword and Board - Man får en buff som gör att Shield Slam inte tar nån rage.

 

Bloodsurge - Man får en buff som gör att slam blir en instant cast ability.

 

Dessa två är helt vanliga buffs, och i en 25-manna raid har man rätt så många, vilket gör att det är näst intill omöjligt att hålla reda på om man har "Sword and Board" eller "Bloodsurge"

 

Är det någon som vet om det finns någon addon som gör att jag kan få dessa två specifika buffs att hamna på ett annat ställe, så att det blir lättare att hålla koll på dem?

 

Mvh Nisse. a.k.a Tarzhala, Orc Warrior of Shattered Hand.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Elkanos funkade inte så bra som jag hoppats... men nån som vet hur TellMeWhen funkar? : P

Jag vet, standardfunktionerna man använder när man laddat ner det suger, men man får sitta och pilla med det bara.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

SCT, scrolling combat text, man kan lägga till event väldigt enkelt. Jag har te.x lagt in att varje gång min Hot Streak proccar så får jag ett stort medelande om det.

Jag hade också valt SCT.

Tyvärr har tillverkaren slutat uppdatera den, men den funkar fortfarande, vet inte om någon upptagit hans gamla arbete.

Där kan du lägga till när du får en viss buff så det kommer upp en text, som du får välja fritt, när du får den.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

SCT, scrolling combat text, man kan lägga till event väldigt enkelt. Jag har te.x lagt in att varje gång min Hot Streak proccar så får jag ett stort medelande om det.

Jag hade också valt SCT.

Tyvärr har tillverkaren slutat uppdatera den, men den funkar fortfarande, vet inte om någon upptagit hans gamla arbete.

Där kan du lägga till när du får en viss buff så det kommer upp en text, som du får välja fritt, när du får den.

 

Testa MSCt(MikScrollingCombatText). Fungerar som SCT men håller sig uppdaterat. Finns på curse att ladda ner.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

 Dela

×
  • Skapa ny...