Signify Skrivet 22 April 2009 Rapport Dela Skrivet 22 April 2009 Load, Reload och St.Anger är långa vägar ifrån lika bra som deras övriga skivor. Load tycker jag är en rätt så jämn skiva, finns ett par låtar som jag gillar. Reload däremot är största besvikelsen, gillar inte ens Fuel särskilt mycket (och det är kändaste låten från skivan). St.Anger är väl okej, men saknar mycket instrumentalt. Håller med om att Death Magnetic var en återgång, riktigt bra skiva. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheUnnamed Skrivet 22 April 2009 Rapport Dela Skrivet 22 April 2009 Kanske börjar låta lite dryg men jag måste upprepa det jag sa precis, att man får ta load/reload för vad de är. De är kanske inte Metallicas bästa skivor, det främst för att de andra är så fruktansvärt bra, som sagt hård konkurrens. Men är de dåliga skivor? Mitt svar är helt klart NEJ. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
swagzter Skrivet 24 April 2009 Rapport Dela Skrivet 24 April 2009 Unforgiven II Instrumental (Ej när dom sjunger), Enter Sandman och Nothing Else Matters... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
maaakus Skrivet 28 April 2009 Rapport Dela Skrivet 28 April 2009 Enter Sandman och Nothing Else Matters lätt. =) (jag vet, mainstream) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 55_66 Skrivet 1 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 1 Maj 2009 1. Fade To Black 2. The Eye Of The Beholder 3. My apocalypse Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheUnnamed Skrivet 1 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 1 Maj 2009 Enter Sandman och Nothing Else Matters lätt. =) (jag vet, mainstream) Det är ju för att du aldrig lyssnar på någon av låtarna jag skickar till mig du väljer mainstream låtarna =( . Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
prophet Skrivet 2 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 2 Maj 2009 Metallicas låtar är tråkiga, jag tror att jag är den enda som inte tycker om detta mainstreamskräpet... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aircondition Skrivet 2 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 2 Maj 2009 Metallicas låtar är tråkiga, jag tror att jag är den enda som inte tycker om detta mainstreamskräpet...Exempel på ett bra Heavy Metal/Thrash Metal-band? :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eeewwhh Skrivet 2 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 2 Maj 2009 Metallicas låtar är tråkiga, jag tror att jag är den enda som inte tycker om detta mainstreamskräpet...jag gillar dom inte heller.. men det kan ju vara för att jag lyssnar på typ hendrix, rhcp osv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Signify Skrivet 3 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 3 Maj 2009 Metallicas låtar är tråkiga, jag tror att jag är den enda som inte tycker om detta mainstreamskräpet...Skulle nog inte kalla Metallica mainstream dock... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 3 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 3 Maj 2009 Metallicas låtar är tråkiga, jag tror att jag är den enda som inte tycker om detta mainstreamskräpet...Skulle nog inte kalla Metallica mainstream dock... När det gäller metal så är de väl det, men inte i övrigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Signify Skrivet 3 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 3 Maj 2009 Metallicas låtar är tråkiga, jag tror att jag är den enda som inte tycker om detta mainstreamskräpet... Skulle nog inte kalla Metallica mainstream dock... När det gäller metal så är de väl det, men inte i övrigt. Nja, finns väl ett 15-20 tal band MINST som är mer mainstream. Tänker typ Slipknot, Sonic Syndicate, In Flames, Korn, Bullet for my valentine etc. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.