Gäst Eru Skrivet 23 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 23 Juli 2009 Trapped Under Ice är bra, raffig och skön. Synd att den spelats live typ 1 gång bara..;) Den har faktiskt spelats 12 gånger senaste gången igår i Köpenhamn :D . WTF C: C: C: Fän vad najs :3 den är überskön ju! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheUnnamed Skrivet 23 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 23 Juli 2009 Trapped Under Ice är bra, raffig och skön. Synd att den spelats live typ 1 gång bara..;) Den har faktiskt spelats 12 gånger senaste gången igår i Köpenhamn :D . WTF C: C: C: Fän vad najs :3 den är überskön ju! Jo den har faktiskt börjat spelats lite mer på senare tiden liksom Dyers Eve. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Eru Skrivet 23 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 23 Juli 2009 Sjukt. :'3 Det var ju en lykta i natten.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aircondition Skrivet 23 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 23 Juli 2009 Dyers Eve spelades på Sonishphere nu i Hultsfred, jävligt bra, även om den inte nådde upp till samma standard som på skivan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheUnnamed Skrivet 23 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 23 Juli 2009 Dyers Eve spelades på Sonishphere nu i Hultsfred, jävligt bra, även om den inte nådde upp till samma standard som på skivan. Hehe hörde den per telefon dock lät det ju inte så bra (surprise) . Det var btw några kompisar till mig som var "GH bandet" som spelade innan Mashine head (tror jag det var). Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aircondition Skrivet 23 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 23 Juli 2009 Fan att jag missade det, var och käkade då. Det andra (och danska lol) GH-bandet blev iallafall ganska utskrattade. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheUnnamed Skrivet 24 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 24 Juli 2009 Fan att jag missade det, var och käkade då. Det andra (och danska lol) GH-bandet blev iallafall ganska utskrattade. Hehe hörde det också :P . Hörde också någon nämnde att de jamade lite på Frayed ends of sanity stämmer det elr? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aircondition Skrivet 24 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 24 Juli 2009 Jepp, de spelade en liten bit innan Hit the Lights tror jag det var. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheUnnamed Skrivet 24 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 24 Juli 2009 Nice bara hoppas att de spelar hela någon gång också :D . Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Eminem4Life Skrivet 28 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 28 Juli 2009 Mina Favoriter är Master of Puppets There Was Just your Life dom 2 men gillar inte metallica så mycket Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Entropia Skrivet 2 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2009 No leaf clover. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zhark Skrivet 3 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 3 Augusti 2009 Gillar faktiskt bara de tre första skivorna Kill Em All, Ride the Lightning, Master of Puppets. När And Justice for All kom (tycker iaf jag) blev det för kommersiellt, och musiken blev sämre. De bästa låtarna: Kill Em All : Motorbrath och Seek and Destroy Ride the Lightning : For Whom the Bell Tolls, Ride the Lightning och Creeping Death. Master of Puppets : Master of Puppets och Battery. Black Album har faktiskt två bra låtar, Enter Sandman och Sad But True. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.