HaSsE93 Skrivet 19 April 2009 Rapport Skrivet 19 April 2009 Jo man ska ju döda Patchwerk, men visst blir det svårt utan att DK'sarna hjälper till o döda honom? själv fick jag döda honom själv, jag börja och det rulla på fint, när jag nådde 5k hp gränsen så gick han enrage, då jäklar tänkte jag NUKE!!! men.... han critta mig hela tiden och jag dog, det tog ungefär 20min att få honom till 5k. Fattar inte hur blizzard kan faila. Känns som man ska gå till en privat server som funkar bättre. FAIL säger jag bara.
HaSsE93 Skrivet 19 April 2009 Författare Rapport Skrivet 19 April 2009 (redigerat) Säger du samma sak när du wipar i en raid? Jag raidar inte, har inte en lvl 80. Jag föredrar RP. Och du är en WoW nörd och om jag snackar skit om WoW så blir du helt wtf angry. Redigerat 19 April 2009 av HaSsE93
Hivee Skrivet 19 April 2009 Rapport Skrivet 19 April 2009 Säger du samma sak när du wipar i en raid? Jag raidar inte, har inte en lvl 80. Jag föredrar RP. Och du är en WoW nörd och om jag snackar skit om WoW så blir du helt wtf angry. Heh, om det är någon som är en nörd så är det du. Bli sur över ett quest som tog hela 20 minutar att faila?
Boffaroffe Skrivet 20 April 2009 Rapport Skrivet 20 April 2009 http://img4.imageshack.us/img4/9356/1240172004461.jpg För det första är det inte det sista questet. Det sista questet är när man ska till Light hope chapel. För det andra kan du pulla Patchwerk till vakterna, dom hjälper till ganska bra.
Zhug Skrivet 20 April 2009 Rapport Skrivet 20 April 2009 Det funkade inte för mig heller, jag dog hela tiden och fick inga heals. Och när jag pullade han till vakterna så attackerade de inte heller. Men tillslut så kom en annan DK och hjälpte mig, han blev healad hela tiden och klara det på första försöket. <_<
zkAro Skrivet 20 April 2009 Rapport Skrivet 20 April 2009 Blizzard failar inte, det är du som failar. 20 min? omg...
HaSsE93 Skrivet 20 April 2009 Författare Rapport Skrivet 20 April 2009 (redigerat) Det funkade inte för mig heller, jag dog hela tiden och fick inga heals. Och när jag pullade han till vakterna så attackerade de inte heller. Men tillslut så kom en annan DK och hjälpte mig, han blev healad hela tiden och klara det på första försöket. <_< He said it, Ni andra ska bara hålla tyst. Jag sa ju att de va buggat. tror ni jag gjorde buggen eller? Och ja, en riktig spelare hjälpte mig döda. Redigerat 20 April 2009 av HaSsE93
zkAro Skrivet 20 April 2009 Rapport Skrivet 20 April 2009 Det funkade inte för mig heller, jag dog hela tiden och fick inga heals. Och när jag pullade han till vakterna så attackerade de inte heller. Men tillslut så kom en annan DK och hjälpte mig, han blev healad hela tiden och klara det på första försöket. <_< He said it, Ni andra ska bara hålla tyst. Jag sa ju att de va buggat. tror ni jag gjorde buggen eller? Och ja, en riktig spelare hjälpte mig döda. Tja, var det inte så att du glömde att pulla patchwerk till de dks som hjälper en? Då hade du aldrig behövt hjälp.
ExorZ Skrivet 20 April 2009 Rapport Skrivet 20 April 2009 Det funkade inte för mig heller, jag dog hela tiden och fick inga heals. Och när jag pullade han till vakterna så attackerade de inte heller. Men tillslut så kom en annan DK och hjälpte mig, han blev healad hela tiden och klara det på första försöket. <_< Båda ni borde ha använt Death strike Jao, healer ju som stryk med mograines buff, tagit han solo 2 gånger på olika dks utan nå problem. Nästan som att dö när wrynn raidar UC questen :D
Rekommendera inlägg