360Xbox Skrivet 20 April 2009 Rapport Dela Skrivet 20 April 2009 Jo, på torsdag går mitt live ut och jag hade tänkt förnya det med 12 månader. Då när jag skulle skriva in koden från Live kortet så skulle jag skriva in stad, adress, postnummer osv. Men landet jag bor i var inställt till USA, så postnummren osv giltes inte... Jag har ändrat Locale till Sverige men det är ändra USA då jag ska skriva in adress osv. Varför kan man inte bara skriva in koden sen är det klart? :S Men vet nån vad jag ska göra eller har haft samma problem? Lite hjälp tack! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Husko Skrivet 20 April 2009 Rapport Dela Skrivet 20 April 2009 Ring till xbox supporten.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xantus Skrivet 20 April 2009 Rapport Dela Skrivet 20 April 2009 Jo, på torsdag går mitt live ut och jag hade tänkt förnya det med 12 månader. Då när jag skulle skriva in koden från Live kortet så skulle jag skriva in stad, adress, postnummer osv. Men landet jag bor i var inställt till USA, så postnummren osv giltes inte... Jag har ändrat Locale till Sverige men det är ändra USA då jag ska skriva in adress osv. Varför kan man inte bara skriva in koden sen är det klart? :S Men vet nån vad jag ska göra eller har haft samma problem? Lite hjälp tack! Nope, jag köper med farsan kreditkort :/ Annars är det bara att ringa supporten. =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 20 April 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 20 April 2009 Dom på Xbox.com sa att jag behövde göra ett nytt svensk konto :( Bara för jag RÅKADE ha Locale på Usa. Där rök 25000 gamescore och alla sparningar. Edit: Kan man typ inte skriva in nån random postadress? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Satisfaction Skrivet 20 April 2009 Rapport Dela Skrivet 20 April 2009 Hur kunde du Edita ditt inlägg utan att först skickat in det? Obtw, om det är som de säger, är det kanske bäst att följa, tråkigt eller inte.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 20 April 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 20 April 2009 Hur kunde du Edita ditt inlägg utan att först skickat in det? Obtw, om det är som de säger, är det kanske bäst att följa, tråkigt eller inte.. Eftersom jag gjorde senaste inlägget så kan jag bara trycka "Svara" igen, så blir det så utan att det står att jag har ändrat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 21 April 2009 Rapport Dela Skrivet 21 April 2009 Skriv in ett amerikanskt postnummer? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 21 April 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 21 April 2009 Skriv in ett amerikanskt postnummer?Har gjort det :D de funka Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.