Gäst PlayMaster Skrivet 20 April 2009 Rapport Dela Skrivet 20 April 2009 Ska köpa nytt ds spel efter att ha sålt mitt andra. Gillar djur, inga krigsspel eller pokémon. Hjälp mig, please? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
IceZ Skrivet 20 April 2009 Rapport Dela Skrivet 20 April 2009 Om du gillar djur är kanske Zoo Tycoon DS 2 något. Vet inte om det är bra. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst PlayMaster Skrivet 20 April 2009 Rapport Dela Skrivet 20 April 2009 Nä det suger min kompis har det :/ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fuskaren99 Skrivet 15 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 15 Juli 2009 alla djurspel jag har: Petz:My baby panda Nintendogs(mest populära djurspelet tror jag) Dogz Catz My cockie shop(man e en chokladhund som äger ett café(finns även chokladkatter)) De flesta spelen här måste nog beställas på internet från USA eller Australien Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JosJuice Skrivet 15 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 15 Juli 2009 Det heter väl inte "My cockie shop"? :o Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fuskaren99 Skrivet 16 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 16 Juli 2009 orkar inte bry mig om stavningen Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 21 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 21 Juli 2009 Yoshi's Island DS är jäkligt kul. :D Annars är Nintendogs ett bra val. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Crazyshit Skrivet 21 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 21 Juli 2009 Harvest Moon DS? Man ska styra en gård, Man kan köpa kor,får och hönor. Sedan kan man rida på en häst också :) Sen finns det en liten mysig stad man kan vara i. Fiska kan man också! Laga mat, skaffa flickvän. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kikon Skrivet 21 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 21 Juli 2009 animal crosing Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 25 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 25 Juli 2009 animal crosingJag gillar Animal Crossing, det har jävligt lång livslängd också. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fuskaren99 Skrivet 17 September 2009 Rapport Dela Skrivet 17 September 2009 AC:WW ÄGER!!!!!!!!!!!! Hadde inte det förut, fick det för några dagar sen Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
secretsonic Skrivet 23 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 23 Oktober 2009 Kanske new super mario bros :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg