SmeK Skrivet 20 April 2009 Rapport Dela Skrivet 20 April 2009 (redigerat) Nu är det så här att jag ser ingenting när jag ska spela. Jag ser absolut ingenting. Jag hör dock ljuden från 360:n. Har provat att byta uttag till sladden i mellan två ställen. Vad kan problemet vara? EDIT Har frågat microsoft vad felet kan va och väntar på svar nu Redigerat 25 April 2009 av Citox Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Satisfaction Skrivet 21 April 2009 Rapport Dela Skrivet 21 April 2009 Ljudet, och bilden kommer väl igenom scart kabeln? Se om du på något sätt satt sladdarna fel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SmeK Skrivet 21 April 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 21 April 2009 Ljudet, och bilden kommer väl igenom scart kabeln? Se om du på något sätt satt sladdarna fel.Nej det är inte felet Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 21 April 2009 Rapport Dela Skrivet 21 April 2009 Vad har du för kablar? RGB? Scart? HDMI? Komponent? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 21 April 2009 Rapport Dela Skrivet 21 April 2009 Prova att flytta på den lilla knappen på den delen av scartsladden som går in i 360:t. ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SmeK Skrivet 22 April 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 22 April 2009 (redigerat) Prova att flytta på den lilla knappen på den delen av scartsladden som går in i 360:t. ;) Ska prova EDIT Funka inte Redigerat 22 April 2009 av Citox Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ggdover Skrivet 22 April 2009 Rapport Dela Skrivet 22 April 2009 testa ochrööra på scartkabeln när den sitter i. Om skrämen rör sig lite så har du felet. ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SmeK Skrivet 23 April 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 23 April 2009 testa ochrööra på scartkabeln när den sitter i. Om skrämen rör sig lite så har du felet. ;)funka inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fuskspelarn Skrivet 2 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2009 Tryck i alla sladdar riktigt hårt , det funkade för mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fuzioner Skrivet 10 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 10 Juni 2009 Antingen fel på sladdarna eller 360:n. Jag skulle pröva att byta alla sladdar, om inte de funkar skulle jag lämna in den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Champagne Skrivet 13 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 13 Juni 2009 (redigerat) Fixya.com Kanske kan hjälpa dig Redigerat 13 Juni 2009 av kevs96 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.