Tja, vilket spel tycker du att jag ska köpa? jag har hittat nåra bra spel, dom här:
1. 50cent blood on the sand
2. Assassin creed
3. The godfather 2
4. Just cause
vilken är bäst av dom här?
Tja, vilket spel tycker du att jag ska köpa? jag har hittat nåra bra spel, dom här:
2. Assassin creed
3. The godfather 2
4. Just cause
Assassin's Creed.
Måste dock undra hur gammal du är först...
↗ till inläggetAssassin's Creed.
Måste dock undra hur gammal du är först...
snart 16
↗ till inläggetJust Cause 2 släpps ganska snart, det kan man vänta på.Tja, vilket spel tycker du att jag ska köpa? jag har hittat nåra bra spel, dom här:
2. Assassin creed
3. The godfather 2
4. Just cause
Assassin's creed 2 är påbörjar, men 1'an är ändå grym
Godfather 2 verkar äga.
Blood on the sand ser ut som en gears of war rip-off
Jag skulle välja Godfather 2, det ser nice ut.
Varför skulle man välja ett filmlicensspel som bara är en billig kopia av GTA IV?
↗ till inläggetEgentligen så skulle jag inte välja nån av dom men om jag var tvungen så skulle jag välja Godfather 2.Varför skulle man välja ett filmlicensspel som bara är en billig kopia av GTA IV?
Jag tycker bara det ser bra ut.
↗ till inläggetKöp inte 50 cent spelet iaf. Det lär suga balle. ^^Tja, vilket spel tycker du att jag ska köpa? jag har hittat nåra bra spel, dom här:
2. Assassin creed
3. The godfather 2
4. Just cause
The godfather 2
tg2
↗ till inlägget↗ till inläggetKöp inte 50 cent spelet iaf. Det lär suga balle. ^^Tja, vilket spel tycker du att jag ska köpa? jag har hittat nåra bra spel, dom här:
2. Assassin creed
3. The godfather 2
4. Just cause
Ja det lär det verkligen göra :)
Jag skulle välja mellan AC eller TG2 som de andra också föreslår. vill bara säga att AC kan bli ganska uttjatigt i längden. Exakt samma uppdrag - olika städer.
↗ till inläggetJag skulle välja mellan AC eller TG2 som de andra också föreslår. vill bara säga att AC kan bli ganska uttjatigt i längden. Exakt samma uppdrag - olika städer.
Hehe,Gudfadern 2 är också ganska uttjatigt så ;)
Ta någon av Assassin creed och Gudfadern 2 (har klarat ut båda :P )
TG2 eller Assassin Creed skulle jag tagit.
Tack för hjälpen jag köpte tg2 är ganska kul men det va in så kul jag trodde det va..
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in