Median Skrivet 21 April 2009 Rapport Dela Skrivet 21 April 2009 Idag röstades tillägget 138/46 igenom i EU parlamentet, som då ska läggas till i det omtalade telekompaketet. I tillägg 46 slås fast att en person inte får stängas av från internet eller på annat sätt kringskäras i sin tillgång till internet utan rättslig prövning. Ännu en seger för friheten.. ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 21 April 2009 Rapport Dela Skrivet 21 April 2009 (redigerat) Låter bra :) har ingen mer riktigt kommentar, laddade själv sällan ner även innan ipred. Redigerat 21 April 2009 av WASD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Median Skrivet 22 April 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 22 April 2009 Låter bra :) har ingen mer riktigt kommentar, laddade själv sällan ner även innan ipred. Detta är mer än en kamp för fildelningen. Detta är en kamp för friheten. Finns mer saker på lur än vi anar, ACTA anyone? Rösta rätt, rösta Pirat ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 22 April 2009 Rapport Dela Skrivet 22 April 2009 Härligt! Såg det på SVT nyheterna imorse .. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 22 April 2009 Rapport Dela Skrivet 22 April 2009 Jo jag tänkte inte endast på fildelning, om du vill vara med på en riktig kamp mot frihet kan du kolla in http://www.fuska.se/forum/The_Venus_Project-t117555.html :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 22 April 2009 Rapport Dela Skrivet 22 April 2009 Zeitgeista mig hit och zeitgeista mig dit. Skönt förresten att det blev som det blev, då kan inte pytte sverige säga till om något :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 24 April 2009 Rapport Dela Skrivet 24 April 2009 Shit, bara jag som inte har någon aning om vad detta handlar om? Telekompaket? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Median Skrivet 24 April 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 24 April 2009 Shit, bara jag som inte har någon aning om vad detta handlar om? Telekompaket? Ja. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst MacGyver Skrivet 2 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 2 Maj 2009 Frihet uppnås via anarki och inte politik. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Yillian Skrivet 2 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 2 Maj 2009 Shit, bara jag som inte har någon aning om vad detta handlar om? Telekompaket?Då har du inget att göra här, min vän. Frihet uppnås via anarki och inte politik.word.Politik = propaganda = skitsnack = världens undergång. Finns inget värre än att man får höra ännu ett manipulerande svar från en person med hög IQ och med en talang att lura folk. Vill inte nämna namn (Mona sahlin *host*) då jag vet inte vad som kan hända.. Vill man ha fred så får man ta ett vapen i handen och sikta mot frihet-hataren. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Median Skrivet 3 Maj 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 3 Maj 2009 (redigerat) Låter bra :) har ingen mer riktigt kommentar, laddade själv sällan ner även innan ipred. Detta är mer än en kamp för fildelningen. Detta är en kamp för friheten. Finns mer saker på lur än vi anar, ACTA anyone? Rösta rätt, rösta Pirat ;) Kamp mot frihet? Vad är det som tar din frihet när du får ladda ner något gratis som kostade den personen flera miljoner dollar att göra.. det är du som rånar producenter, inte vice versa. Ja, det är det. Vem skulle vilja leva i ett övervakningssamhälle (Och där privata företag t.ex. kan begära information om den personen utan att först gå till domstol)? Inte jag då, jag tror inte bara på Piratpartiet för att jag ska få ladda ner fritt, jag tror på det här för att jag inte vill leva som övervakad av staten. Dock är det inte så troligt att man ska kunna förhindra det här, det enda man kan göra att fördröja det. Makt leder till korruption, pengar leder till girighet, och vad händer om man kombinerar dom här två? Jadu. Bättre att göra något nu mot det tror man är fel, än att göra något senare när det kanske är försent. Nu, låt oss inte gå offtopic något mer. Redigerat 3 Maj 2009 av Median Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 3 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 3 Maj 2009 Shit, bara jag som inte har någon aning om vad detta handlar om? Telekompaket?Här, läs och lär.http://sv.wikipedia.org/wiki/Telekompaketet Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.