360Xbox Skrivet 21 April 2009 Rapport Dela Skrivet 21 April 2009 (redigerat) Det har släppts en Left 4 Dead DLC som är gratis! Den släpptes idag! -Survivor mode -Spela versus i Dead Air och Death Toll -Några uppdateringar Ett måste ladda ner för ni med Left 4 Dead. Redigerat 21 April 2009 av 360Xbox Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 23 April 2009 Rapport Dela Skrivet 23 April 2009 Någon som provat survivor mode än? Är det att man typ är i ett hus eller likn, bygger barriärer och sedan försöker överleva så länge som möjligt? Vore grymt kul. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MrTast Skrivet 23 April 2009 Rapport Dela Skrivet 23 April 2009 Tyvärr så kan man nog inte bygga barriärer, som hade varit ett STORT plus. Men det är ändå rätt kul. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 23 April 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 23 April 2009 Någon som provat survivor mode än? Är det att man typ är i ett hus eller likn, bygger barriärer och sedan försöker överleva så länge som möjligt? Vore grymt kul. :)Mm, men inte barriärer.Man ska försöka överleva så länge som möjligt, det är svårt när det typ är 3 tanks :P Det finns en ny bana som heter LightHouse. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 23 April 2009 Rapport Dela Skrivet 23 April 2009 För kaotiskt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hellbringer Skrivet 24 April 2009 Rapport Dela Skrivet 24 April 2009 Survival mode var inte alls roligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ggdover Skrivet 2 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 2 Maj 2009 YES!!! Märkte det i morse. F'*n vad jag har väntat på något sånt här till left4dead. Asso left4dead är det bästa som någonsin gjorts!! :D Vad har du för gamertag?? jag har så få friends o spela left4dead med o det våre skit skoj att ha några o spela med som man chattar med lite mer!! :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 2 Maj 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 2 Maj 2009 YES!!! Märkte det i morse. F'*n vad jag har väntat på något sånt här till left4dead. Asso left4dead är det bästa som någonsin gjorts!! :D Vad har du för gamertag?? jag har så få friends o spela left4dead med o det våre skit skoj att ha några o spela med som man chattar med lite mer!! :D Jag tror jag har addat dig redan.Du är väl DX Fusion789? Jag är JeppeBoy95 :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ggdover Skrivet 2 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 2 Maj 2009 YES!!! Märkte det i morse. F'*n vad jag har väntat på något sånt här till left4dead. Asso left4dead är det bästa som någonsin gjorts!! :D Vad har du för gamertag?? jag har så få friends o spela left4dead med o det våre skit skoj att ha några o spela med som man chattar med lite mer!! :D Jag tror jag har addat dig redan.Du är väl DX Fusion789? Jag är JeppeBoy95 :D jaha, det var du! :P har du några friends som spelar left4dead eller som du brukar spela med. Vi får ta o spela nångång för jag har typ ingen o spela med för alla mina friends spelar halo 3 :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.