Hoppa till innehåll

En Left 4 Dead Dlc Gratis!


360Xbox
 Dela

Rekommendera inlägg

Någon som provat survivor mode än? Är det att man typ är i ett hus eller likn, bygger barriärer och sedan försöker överleva så länge som möjligt? Vore grymt kul. :)

Mm, men inte barriärer.

Man ska försöka överleva så länge som möjligt, det är svårt när det typ är 3 tanks :P

Det finns en ny bana som heter LightHouse.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 2 veckor senare...

YES!!! Märkte det i morse. F'*n vad jag har väntat på något sånt här till left4dead. Asso left4dead är det bästa som någonsin gjorts!! :D

 

Vad har du för gamertag?? jag har så få friends o spela left4dead med o det våre skit skoj att ha några o spela med som man chattar med lite mer!! :D

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

YES!!! Märkte det i morse. F'*n vad jag har väntat på något sånt här till left4dead. Asso left4dead är det bästa som någonsin gjorts!! :D

 

Vad har du för gamertag?? jag har så få friends o spela left4dead med o det våre skit skoj att ha några o spela med som man chattar med lite mer!! :D

Jag tror jag har addat dig redan.

Du är väl DX Fusion789?

Jag är JeppeBoy95 :D

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

YES!!! Märkte det i morse. F'*n vad jag har väntat på något sånt här till left4dead. Asso left4dead är det bästa som någonsin gjorts!! :D

 

Vad har du för gamertag?? jag har så få friends o spela left4dead med o det våre skit skoj att ha några o spela med som man chattar med lite mer!! :D

Jag tror jag har addat dig redan.

Du är väl DX Fusion789?

Jag är JeppeBoy95 :D

 

jaha, det var du! :P

 

har du några friends som spelar left4dead eller som du brukar spela med. Vi får ta o spela nångång för jag har typ ingen o spela med för alla mina friends spelar halo 3 :P

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...