D48 Skrivet 21 April 2009 Rapport Dela Skrivet 21 April 2009 (redigerat) äre någon som lyssnar på deras musik? jag gört och gillar dom flesta låtarna. mina favolåtar är cemetery gates Hollow cowboys from hell domination regular people! gillar du pantera och vilken är din favoritlåt med dom? :rolleyes: Redigerat 21 April 2009 av Fatal1tyPro Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Signify Skrivet 22 April 2009 Rapport Dela Skrivet 22 April 2009 Ingen jättelyssnare, lyssnade mer på dom för något årsen. Walk, Cemetary Gates och Domination är väl favoriterna. :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
purjo Skrivet 22 April 2009 Rapport Dela Skrivet 22 April 2009 Walk e riktigt fet! Annars lyssnar jag inte på de. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 22 April 2009 Rapport Dela Skrivet 22 April 2009 Äger en liveplatta med bandet, men inget mer. Det är dock ett av de få thrashbanden som jag verkligen diggar. Cemetery Gates smiskar stjärt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arako Skrivet 22 April 2009 Rapport Dela Skrivet 22 April 2009 thrash? Glam/Heavy Metal (early) Groove Metal (later) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Signify Skrivet 22 April 2009 Rapport Dela Skrivet 22 April 2009 thrash? Glam/Heavy Metal (early) Groove Metal (later) Groove metal is a term coined to describe a subgenre of metal that branched from thrash metal in the early 1990s. Thrash eller Groove.. spela roll. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mintplanta Skrivet 22 April 2009 Rapport Dela Skrivet 22 April 2009 Cowboys From Hell är favoriten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
D48 Skrivet 22 April 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 22 April 2009 Äger en liveplatta med bandet, men inget mer. Det är dock ett av de få thrashbanden som jag verkligen diggar. Cemetery Gates smiskar stjärt.pantera är inte trash :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zhark Skrivet 23 April 2009 Rapport Dela Skrivet 23 April 2009 Cowboys From Hell är f*n en av de bästa skivorna nånsin, fy f*n asså! Och det är inget fel på Vulgar Display Of Power heller :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Psuedorandom Skrivet 23 April 2009 Rapport Dela Skrivet 23 April 2009 Ingen har skapat så hårda riff som Panteras Dimebag Darrell. Urgrym metalgitarrist, verkligen. Enligt mig toppade dem sin karriär med skivan Far Beyond Driven, även fast Cowboys From Hell och A Vulgar Display of Power också innehåller en del schyssta grejer. Speciellt låten Cowboys From Hell, tycker att den sammanfattar hela bandet och deras stil. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 25 April 2009 Rapport Dela Skrivet 25 April 2009 Äger en liveplatta med bandet, men inget mer. Det är dock ett av de få thrashbanden som jag verkligen diggar. Cemetery Gates smiskar stjärt.pantera är inte trash :) Kanske inte, men lika bra ännu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.