Indy Skrivet 23 April 2004 Rapport Dela Skrivet 23 April 2004 du obi wan va f*n tror du jag har ju det Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kevve Skrivet 25 April 2004 Rapport Dela Skrivet 25 April 2004 GTAvc knäcker cs vc är bäst Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pettson3 Skrivet 25 April 2004 Rapport Dela Skrivet 25 April 2004 nej inge knäcker CS!!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sam Skrivet 8 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Juli 2004 Meen LooL alla tycker ju olika.. Och Alltså Är BFV Bäst :P :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
01 Skrivet 8 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Juli 2004 Alla vinner över cs Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
s1lk Skrivet 4 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Augusti 2004 QUAKE 3 ARENA äger upp counter strike! )( :rambo: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kassler Skrivet 4 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Augusti 2004 Finns hur många spel som helst som är bättre än cs Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Oden Skrivet 4 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Augusti 2004 CS suger hårt, allt tar cs. Jag sitter häldre och lirar tetris än CS, tetris är typ snyggare också, dessutom slipper man tjatet om lamers, campers, noobs osv. BF tar cs ganska hårt; ja! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Cuddles Skrivet 4 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Augusti 2004 jag tycker också bf slår cs BFV SLÅR CS PÅ 100%!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :cool: FATTA DET!!!!!!!!! :angry: :angry: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Anderzzon Skrivet 4 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Augusti 2004 tror du att jag så j*vla dumm i hudet!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! jag tycker inte om att köra spel där man dödar monster det är så tråkigt. inte för jag är rädd!!!!!!!! Hattar och så spel med zobier och sånt!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Anderzzon Skrivet 4 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Augusti 2004 tror du att jag så j*vla dumm i hudet!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! jag tycker inte om att köra spel där man dödar monster det är så tråkigt. inte för jag är rädd!!!!!!!! Hattar och så spel med zobier och sånt!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 5 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Augusti 2004 Counter-Strike är väl kul men det har jag många fler bättre spel. Ta bara Super Mario Bros. Det knäcker Counter-Strike. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.