Backstab Skrivet 23 April 2009 Rapport Dela Skrivet 23 April 2009 Tja! När jag loggar in på msn så får jag fel medelande (Windows live communications platform har stött på ett problem och måste avslutas). Händer samma sak varje gång, har testat ominstallera det funkar inte... Någon som vet vad jag kan göra? :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 24 April 2009 Rapport Dela Skrivet 24 April 2009 Provat en annan version? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
swagzter Skrivet 25 April 2009 Rapport Dela Skrivet 25 April 2009 Är din dators tid, datum och år rätt ? Msn kräver tydligen att du har rätt datum och tid .. Och år x) ! Testa det! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zuakje Skrivet 25 April 2009 Rapport Dela Skrivet 25 April 2009 Tja! När jag loggar in på msn så får jag fel medelande (Windows live communications platform har stött på ett problem och måste avslutas). Händer samma sak varje gång, har testat ominstallera det funkar inte... Någon som vet vad jag kan göra? :) Du råka inte ha ett annat tema på datorn än det ska vara? :P Hade samma problem igår, hade AlienWare Theme, använde vanliga XP temat, då funka det ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Median Skrivet 25 April 2009 Rapport Dela Skrivet 25 April 2009 Tja! När jag loggar in på msn så får jag fel medelande (Windows live communications platform har stött på ett problem och måste avslutas). Händer samma sak varje gång, har testat ominstallera det funkar inte... Någon som vet vad jag kan göra? :) Du råka inte ha ett annat tema på datorn än det ska vara? :P Hade samma problem igår, hade AlienWare Theme, använde vanliga XP temat, då funka det ^^ wut? Ett tema ska inte ha något att göra med programmen <.< Använder själv ett annat tema, funkar fint. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Backstab Skrivet 25 April 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 25 April 2009 Jo jag har faktiskt alienware, ska testa anvädna det vanliga imon när jag åker tillbaka till mor min, tackar :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Median Skrivet 25 April 2009 Rapport Dela Skrivet 25 April 2009 Eller, jag har ju för mig att alienware drar in skitmycket saker när man installerar det, så visst ,det kan vara orsaken. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.