VanHooters Skrivet 24 April 2009 Rapport Dela Skrivet 24 April 2009 Som rubriken och de säger.. är det nån mer än ja som spelar? O.o Aja.. om du spelar på Lailah servern, mitt namn är WictariaRose om du sett mäj... 30 UM Ranger ;D Skicka ett PM om du har lust ;D Tack o Hej ;D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JePPe9 Skrivet 19 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 19 Maj 2009 fattar ju tamefan inte ett skit vad det står!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KingOni Skrivet 19 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 19 Maj 2009 fattar ju tamefan inte ett skit vad det står!!!!varför skriver du här då? kan testa spelet nu, vad är det för sorts spel? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheGreatest Skrivet 19 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 19 Maj 2009 (redigerat) fantasy mmo. de brukar vara samma för det mesta. @jeppe l2english Redigerat 19 Maj 2009 av TheGreatest Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
VanHooters Skrivet 11 Juni 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 11 Juni 2009 bumpity bump Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
VanHooters Skrivet 20 Juni 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 20 Juni 2009 BUMP XD Gillar säga det =O Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xKarolinax Skrivet 21 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 21 Mars 2010 (redigerat) jag spelar shaiya :) jag började igår och är lvl 8 nu :P men jag får bara ont i nacken så jag försöker att inte vara inne på datan så mycket XD ps jag spelar på servern gaia och jag heter xKarolinax Redigerat 21 Mars 2010 av xKarolinax Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 31 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 31 Mars 2010 Spelade ett kort tag men tröttnade efter ca 3 dagar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
cowen107 Skrivet 4 April 2010 Rapport Dela Skrivet 4 April 2010 spelar på servern Gaia Drufix 26 fighter Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
VanHooters Skrivet 12 April 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 12 April 2010 Men va alla e på Gaia då ;o Kom till Lailah.. jag har min kickass ranger där ;o 60 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
A16 Skrivet 28 April 2010 Rapport Dela Skrivet 28 April 2010 fattar ju tamefan inte ett skit vad det står!!!! Lär dig läsa innan du kommenterar -_- Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.