TechnoLover Skrivet 25 April 2009 Rapport Dela Skrivet 25 April 2009 Förstör inte det roliga hela tiden. Ni borde vara i det här forumet för det heter faktiskt "humor". OnTopic: Det var roligt. Jag såg inte det roliga i det från första början. Då behöver du väl inte kommentera, eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
HUHEUEHEUEHUH Skrivet 25 April 2009 Rapport Dela Skrivet 25 April 2009 men du xbox360 eller vad du heter.. Du kan väl komma med något roligt ibland också? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 25 April 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 25 April 2009 (redigerat) men du xbox360 eller vad du heter.. Du kan väl komma med något roligt ibland också?Har gjort flera roliga, och jag har inte sett dig komma med nått roligt. Redigerat 25 April 2009 av 360Xbox Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nittionio Skrivet 26 April 2009 Rapport Dela Skrivet 26 April 2009 haha lite rolig facktiskt ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aeyz Skrivet 26 April 2009 Rapport Dela Skrivet 26 April 2009 Vägkanten är L33T :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst MacGyver Skrivet 26 April 2009 Rapport Dela Skrivet 26 April 2009 Då behöver du väl inte kommentera, eller?En som inte gillar filmen har väl samma rätt att kommentera som en som gillar filmen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 26 April 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 26 April 2009 Då behöver du väl inte kommentera, eller?En som inte gillar filmen har väl samma rätt att kommentera som en som gillar filmen? Mm, är van att folk tycker att mina filmer är tråkiga, har annorlunda humor :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 26 April 2009 Rapport Dela Skrivet 26 April 2009 Då behöver du väl inte kommentera, eller? En som inte gillar filmen har väl samma rätt att kommentera som en som gillar filmen? Mm, är van att folk tycker att mina filmer är tråkiga, har annorlunda humor :P Det har du verkligen rätt i! Ser inte något roligt i det hela, två soldater som snubblar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 26 April 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 26 April 2009 Då behöver du väl inte kommentera, eller? En som inte gillar filmen har väl samma rätt att kommentera som en som gillar filmen? Mm, är van att folk tycker att mina filmer är tråkiga, har annorlunda humor :P Det har du verkligen rätt i! Ser inte något roligt i det hela, två soldater som snubblar? Men jag tycker bara det ser så fult ut :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lynott Skrivet 27 April 2009 Rapport Dela Skrivet 27 April 2009 Ni suger hela bunten, man ser tydligt att dom inte trillar på vägkanten, geez... jävligt uppenbart att dom faller över tripwire, står även det i beskrivningen. 6/10 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ArgSnickare Skrivet 2 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 2 Maj 2009 dom snubblar ju inte på kanten, dom snubblar typ i luften ser det ut som O.o Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 2 Maj 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 2 Maj 2009 dom snubblar ju inte på kanten, dom snubblar typ i luften ser det ut som O.oKolla inlägget ovanför ditt, han säger att det är en tripwire. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.