DjRoine Skrivet 25 April 2009 Rapport Dela Skrivet 25 April 2009 (redigerat) Jag har gjort en ny låt ! Redigerat 25 April 2009 av DjRoine Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DjRoine Skrivet 26 April 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 26 April 2009 Låten får 10/10 och video 5/10 enligt en "recensent". Man ser bara ansiktet och för många upprepade explosioner mot slutet... :bah: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MaryJane Skrivet 26 April 2009 Rapport Dela Skrivet 26 April 2009 Den va la bra så, fast jag gillar inte sån musik men den får 6/10. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
purjo Skrivet 26 April 2009 Rapport Dela Skrivet 26 April 2009 (redigerat) DjRoine<3 EDIT: Vafasen e detta för skit? GE OSS RAGNAR! Redigerat 26 April 2009 av sulan Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DjRoine Skrivet 5 Oktober 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 5 Oktober 2011 (redigerat) Ok, nu är det bättre skit ! Baserad på Alla Barnen historierna. Redigerat 5 Oktober 2011 av DjRoine Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 5 Oktober 2011 Rapport Dela Skrivet 5 Oktober 2011 Du är duktig! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
purjo Skrivet 7 Oktober 2011 Rapport Dela Skrivet 7 Oktober 2011 Oj käre tid ! Det var ett tag sen DJ Roine spelades i lurarna.. Den första låten är väl helt okej, lite för mycket typ eurodisco(?), eller något. Men definitivt ingen skit som jag uttryckte det för över 2 år sedan. Den nyare var ganska skön.. Det finns en sak som jag stör mig på bara, lyricsen "passar inte in" med beatet. Det med Knut och det med Mark fungerar alldeles utmärkt. Men resten känns bara som om att de stannar upp låten. Men annars, bra jobb ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DjRoine Skrivet 28 Augusti 2014 Författare Rapport Dela Skrivet 28 Augusti 2014 Ja , det var ett tag sedan sist ! Ny låt Dokusåpans tid ( att ligga i TV ). Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.